آیفون بر روی اتومبیل های بنز

 

 

رانندگان مدل جدید اتومبیل‌های سری A بنز می‌توانند حین سوار رانندگی به صورت کاملا ایمن با شبکه‌های اجتماعی توئیتر و فیس‌بوک در ارتباط باشند.
شرکت خودروسازی Daimler آلمان طی بیانیه‌ای اعلام کرد که قصد دارد گوشی هوشمند آیفون را درسری جدید مدل‌های کلاس A مرسدس بنز به کار گیرد.
از این پس افرادی که خودروهای کلاس A مرسدس بنز را خریداری می‌کنند انواع امکانات الکترونیکی و دیجیتالی از مانیتور هوشمند داخلی گرفته تا سیستم کنترلی مرکزی برای ایجاد امنیت بیشتر را در اختیار خواهند داشت.
شرکت Daimler در این خودروهای جدید از سیستم کنترل صوتی Siri نیز بهره برده است.
این سیستم به سرنشینان اتومبیل امکان می‌دهد پیام‌های دریافت شده را بشنوند و پیام‌ جدید ارسال کنند، موسیقی‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنند و دیگر فعالیت‌های مورد نظر خود را در اتومبیل انجام دهند.
این سیستم به کمک ترکیب فناوری Drive Kit Plus و ابزار Digital DriveStyle فعالیت خود را انجام می‌دهد.
رانندگان مدل جدید اتومبیل‌های سری A بنز همچنین می‌توانند حین سوار رانندگی به صورت کاملا ایمن با شبکه‌های اجتماعی توئیتر و فیس‌بوک در ارتباط باشند، شبکه‌های رادیویی را انتخاب کنند، نرم‌افزار مربوط به گیرنده ماهواره‌ای GPS مربوط به سیستم Garmin را که مربوط به وضعیت لحظه به لحظه ترافیک در خیابان‌ها می‌شود در اختیار بگیرند، نقشه سه‌بعدی را در اختیار داشته باشند و سیستم‌ جست‌وجوگر اتومبیل را مورد استفاده قرار دهند تا دریابند که در این لحظه اتومبیل در چه موقعیتی قرار گرفته است.
این قابلیت که از طریق گوشی هوشمند آیفون توسط راننده به کار گرفته می‌شود، به راننده کمک می‌کند تا در پارکینگ‌های شلوغ محل استقرار اتومبیل را شناسایی کند.
 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*