ال جی بزودی نسخه مینی گوشی ال جی جی ۴ را معرفی خواهد کرد

این روزها عرضه نسخه مینی پرچم داران مطرح بازار به امری طبیعی تبدیل شده و به نظر می رسد که ال جی بزودی از نسخه مینی پرچم دار ۲۰۱۵ خود یعنی گوشی ال جی جی ۴ رونمایی خواهد کرد.در تصویری که از یکی از پایگاه‌های داده‌ای اپراتور Vodaphone در مجارستان منتشر شده، نام این گوشی هوشمند به همراه برچسب M که نشان‌دهنده ورود این گوشی به بخش دستگاه‌های میان‌رده بازار است به‌چشم می‌آید.

اگر این محصول جدید بخواهد همانند نسخه‌های Mini از پرچم‌داران قبلی شرکت کره‌ای ال‌جی باشد، باید احتمالا با تلفنی ۵-اینچی و ۷۲۰p، سنسور ۱۳-مگاپیکسلی برای دوربین پشتی (البته بدون لزرشگیر اپتیکال) و ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم روبه‌رو باشیم.

lg-g4-mini

به نظر می‌رسد محصول جدید ال‌جی، اوایل تابستان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین، شایعه شده که این محصول نیز همانند برادر بزرگتر خود از بدنه‌ای چرمی بهره خواهد برد و با تلفن‌های اندرویدی میان‌رده بازار، رقابت سختی را خواهد داشت. البته هنوز مشخص نیست که چرم به کار گرفته شده، کیفیتی مشابه با LG G4 را خواهد داشت یا نه.

هنوز هیچ منبع رسمی مشخصات منتسب به گوشی ال جی جی ۴ مینی را تایید نکرده و برای اطمینان از این مشخصات می بایست تا زمان معرفی رسمی این گوشی منتظر بمانیم.

منبع : phonearena

درباره آیدا صالحی

آیدا صالحی در رشته مهندسی نرم افزار کامپیوتر تحصیل کرده و عاشق تکنولوژی و مباحث علمی است.طراحی وب سایت ، برنامه نویسی و ترجمه متون انگلیسی هم از دیگر فعالیت های او می باشد.وی به عنوان نویسنده در وب سایت گجت نیوز مشغول فعالیت است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*