تصویر و مشخصات گوشی هواوی Mate 8 فاش شد

پیش از این گزارش شده بود که نسل جدید فبلت های سری Mate هواوی بزودی معرفی خواهد شد.امروز مشخصات و تصاویری از این گوشی جدید هواوی منتشر شده که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از این اسمارت فون هواوی میت ۸ مجهز به یک صفحه‌نمایش ۶ اینچی با وضوح QHD یا ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل است که اگر این اطلاعات صحیح باشد نخستین گوشی کمپانی هواوی با چنین نمایشگری خواهد بود.

wpid-16-150510225p52r

در تصاویری که از هواوی Mate 8 منتشر شده هم نکته بسیار جالبی دیده میشود.ظاهرا این شرکت هم برای اینکه از دیگر رقبای چینی خود عقب نماند می خواهد محصولی با حاشیه نمایشگر کم به بازار عرضه کند.پیش از این کمپانی چینی ZTE گوشی نوبیا Z9 خود را با نمایشگری تقریبا بدون حاشیه معرفی کرد.دیگر کمپانی چینی که چنین محصولی را در راه دارد شرکت Oppo است که بزودی دو گوشی R7 و R7 پلاس را معرفی خواهد کرد.

wpid-16-150510225rd44

در این خبر همچنین به پردازنده این گوشی هم اشاره شده که یک چیپست Kirin 930 ساخت خود هواوی می باشد. درون این چیپست از ۸ هسته ARM A53 با فرکانس‌های مختلف استفاده شده است. سنسور دوربین این گوشی از نوع Sony IMX220 انتخاب شده که ۲۰.۷ مگاپیکسل وضوح دارد. دیگر مشخصات اشاره شده در مورد Mate 8 شامل سنسور اثر انگشت و اتصال LTE Cat.6 می‌شود که سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه را برای این گوشی به همراه می‌آورد.

wpid-16-150510225q5r1

منبع : gizmochina

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*