تماشا کنید : نسخه جدید بازی خاطره انگیز Snake برای گوشی های هوشمند در راه است

Taneli Armanto ، سال ۱۹۹۷ بازی محبوب و خاطه انگیز Snake ( مار ) را بر روی گوشی نوکیا ۶۱۱۰ منتشر کرد.اکنون وی در حال کار بر روی نسخه جدیداین بازی با نام Snake Rewind برای گوشی های هوشمند امروزی است.Snake که زمانی پادشاه بازی های موبایل بود حالا می خواهد با بازی های محبوب این روزها نظیر ، کلش آف کلنز ، انگری بردز و کندی کراش رقابت کند.

بازی Snake Rewind همان طور که از نامش پیداست بازیکنان می توانند پس از برخورد با موانع, بازی را به عقب برگردانند و مجددا به مسیر خود ادامه دهند، همین امر نیز باعث جذاب‌ تر شدن بازی Snake Rewind شده است.

از دیگر ویژگی‌ های این نسخه می توان به Power-upها و Boosterهای جدید موجود در نقشه‌ ها اشاره کرد. همچنین تابلوی امتیازات بازی به گونه‌ ای کاملا جدید طراحی شده تا دست هکرها از آن کوتاه باشد.

Snake Rewind توسط سازنده نسخه اصلی Snake یعنی Taneli Armanto و با همکاری استودیوی بازی سازی Ruimlus Design ساخته شده و قرار است در تاریخ ۱۴ می ( ۲۴ اردیبهشت ) به صورت رایگان برای ۳ پلتفرم اندروید ، iOS و ویندوزفون منتشر گردد.در ادامه شما را به دیدن تریلر این بازی دعوت می کنیم.

نظر شما در مورد این بازی چیست ؟ آیا مار نوکیا می تواند محبوبیت پیشین خود را در اسمارت فون های امروزی نیز کسب کند یا در آن زمان به دلیل نبود بازی همه مجبور به Snake بازی کردن بودند ؟!

منبع : theguardian

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. به نظرم یکم حرفه ای تر گرافیکشو طراحی میکردن بهتر بود