تصویر رندر شده تبلت جدید گلکسی تب اس ۲ سامسونگ لو رفت

همانطور که پیش از این هم برایتان نوشتیم ، سامسونگ به زودی نسخه جدید تبلت های گلکسی تب اس خود را معرفی خواهد.تبلتی که به لطف ضخامت  ۵.۵ میلی متری خود می خواهد عنوان باریکترین تبلت جهان را تصاحب کند.امروز افشاگر جدید دنیای تکنولوژی یعنی اکانت توییتر Onleaks@ تصویری منتسب به گلکسی تب اس ۲ را لو داده است.

بر اساس این تصویر که گفته شده مربوط به نسخه ۹.۷ اینچی گلکسی تب اس ۲ می باشد ، نسل جدید تبلت های سری اس سامسونگ شباهت ظاهری زیادی به گلکسی تب A این شرکت دارند.فریمی فلزی در اطراف تبلت به شکل زیبایی خودنمایی می‌کند و دکمه Home که ممکن است محل قرارگیری یک اسکنر اثر انگشت باشد. جدا از این موارد دکمه پاور هم در سمت راست دستگاه قرار گرفته است. همچنین به نظر می‌رسد بر خلاف سیاستی که سامسونگ در تولید گلکسی اس ۶ در پیش گرفت، در گلکسی تب اس۲ اسلات کارت MicroSD کماکان حضور خواهد داشت.

همانطور که پیشتر گزارش شده بود، پرچمدار جدید تبلت‌های سامسونگ دارای نسبت تصویر ۴:۳ خواهد بود. صفحه نمایش آن هم Super AMOLED با رزولوشن ۲۰۴۸x1536 پیکسل خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های این تبلت می‌توان به اندروید ۵.۰، چیپست اگزینوس ۶۴ بیتی، سه گیگابایت رم، دوربین هشت مگاپیکسل عقب، دوربین ۲.۱ مگاپیکسل جلو و امکان اتصال LTE اشاره کرد.

بر اساس خبری که چند روز پیش منتشر گردید ، سامسونگ احتمالا نسل جدید تبلت های سری Galaxy Tab S خود را در ماه ژوئن معرفی خواهد کرد.

منبع : sammobile

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*