احتمال استفاده سامسونگ از پردازنده Exynos 7422 در گلکسی نوت ۵

با اینکه هنوز خیلی زود است تا در مورد گلکسی نوت ۵ و مشخصات و ویژگی های آن صحبت کنیم ، اما اهمیت این محصول آینده کمپانی سامسونگ باعث شده تا بسیار پیش از زمان معرفی آن ،شایعات و اخبار مربوط به این فبلت در فضای مجازی منتشر گردد.چند روز پیش مشخصاتی منتسب به گلکسی نوت ۵ منتشر گردید که گفته شده بود سامسونگ از پردازنده Exynos 7422 در نوت ۵  استفاده کرده است.

سامسونگ در گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج خود از چیپ قدرتمند Exynos 7420 استفاده کرده و به نظر می رسد که همه از عملکرد این پردازنده راضی باشند.با این حال به نظر می رسد که سامسونگ می خواهد از SoC بعدی خود ، یعنی Exynos 7422 در گلکسی نوت ۵ استفاده کند.اما ویژگی چیپست Exynos 7422 چیست ؟

به گفته وب سایت Sammobile  ،  چیپ Exynos 7422، اولین چیپی خواهد بود که همه چیز را در خود خواهد داشت. در واقع سامسونگ قصد دارد تا تراشه‌ای تولید کند که CPU، GPU، RAM، مودم و حتی حافظه‌ی داخلی، همه و همه در آن باشند و بخش جداگانه‌ای برای آنها وجود نداشته باشد.سیستمی که فوق‌العاده به نظر می‌رسد اما احتمالا تا زمان معرفی Galaxy Note 5 آماده‌ی عرضه نخواهد شد.

بر اساس شایعه قبلی ، گلکسی نوت ۵ سامسونگ مجهز به یک نمایشگر سوپر آمولد ۵.۵ یا ۵.۴  اینچی و احتمالا با رزولوشن ۴K یا ۲K و دارای قلم S Pen خواهد بود که یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو ، آن را همراهی خواهند کرد.همچنین شایعه شده مدل اج گلکسی نوت ۵ هم با نام رمز Project Zen همزمان با گلکسی نوت ۵ عرضه خواهد شد.گفته شده که گلکسی نوت ۵ اج هم از یک نمایشگر با لبه های خمیده شبیه به گلکسی اس ۶ اج بهره خواهد برد.

همانطور که می بینید اطلاعات فعلا بسیار پراکنده و نامنظم است و برای دسترسی به اطلاعات دقیق تر در مورد فبلت گلکسی نوت ۵ سامسونگ باید کمی صبر داشته باشیم.

منبع : sammobile

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. من عاشق سامسونگم ، به نظرم که بهترین کمپانی دنیاست ، همه محصولاتش خلاقانه و با کیفیت و عالیه