ایجاد لکه های بنفش در تصاویر گرفته شده با دوربین جلوی گلکسی اس ۶ !

بعد از گزارش مشکل حافظه رم در گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج ، که البته سامسونگ ادعا کرده در بروزرسانی جدید این مشکل را رفع کرده است ، حالا مشکلی از دوربین جلوی گلکسی اس ۶ گزارش شده است.برخی از خریداران این گوشی از لکه های ریز بنفش در گوشی بالای سمت راست تصاویر ثبت شده توسط دوربین سلفی این اسمارت فون ها شکایت داشته اند.

این لکه های بنفش که هنوز دلیل ظاهر شدن آنها در تصاویر مشخص نیست ممکن است به دلیل مشکلات نرم افزاری و یا سخت افزاری ظاهر شده باشند اما خوشبختانه سامسونگ کلیه گوشی هایی را که دارای چنین مشکلی باشند را از طریق نمایندگی های رسمی این شرکت مرجوعی کرده و گوشی نو دیگری را به مشتریانش تحویل می دهد.

purple-speck-galaxy-s6

این مشکل برای اولین بار توسط کاربری در شبکه اجتماعی Reddit منتشر شد و پس از آن کاربران بسیاری از وجود چنین مشکلی در دوربین جلو گوشی S6 خود شکایت کردند. برخی از کاربران نیز در انجمن XDA اعلام کرده اند که با کاهش رزولوشن دوربین جلو از ۵ به ۳.۸ مشکل فوق برطرف می گردد. گفتنی است این مشکل تنها در Galaxy S6 دیده شده است و از سوی کاربران Galaxy S6 Edge چنین شکایتی مطرح نشده است.

منبع : sammobile

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام ببخشید من گوشی a7 2017 دارم بعد خواستم نبود نور لیزر خورد به لنز دربین جلوی گوشیم بعد الان زمانی می خوام با دوربین جلوی گوشیم عکس بگیرم ۲و۳تا خط ها رنگی مخصوصا بنفش روی گوشیم ظاهر میشه لطفا حمراهیم کنید اگه تعمیرش کنم قیمتش‌ چه قدره