انتشار تصاویر و مشخصات گوشی Gionee Elife E8

شرکت چینی Gionee در سال ۲۰۱۳ فبلت Gionee Elife E7 را روانه بازار کرد.اما از آن زمان تا به حال هنوز نسل بعدی این گوشی را معرفی نکرده است.با این حال اکنون به نظر می رسد که فبلت Gionee Elife E8 به زودی معرفی خواهد شد چرا که اطلاعات و تصاویر این اسمارت فون جدید به تازگی از رگلاتوری چینی TENAA که مسئول صدور مجوزهای مرتبط به استانداردهای مخابراتی در چین می باشد به بیرون درز کرده است.

صفحه نمایش Gionee Elife E8 نسبت به نسل قبلی خود مقداری بزرگتری شده و از ۵.۵ در نسل قبلی به ۶ اینچ تغییر یافته است.پنل این نمایشگر AMOLED  بوده و تصاویر را با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل به نمایش می گذارد.

از مدل دقیق پردازنده این گوشی اطلاعاتی منتشر نشده اما می دانیم از تراشه هشت هسته ای ۲ گیگاهرتزی ( احتمالا اسنپدراگون ۸۱۰ ) در آن استفاده شده است.سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء از طریق درگاه میکرو اس دی هم از دیگر مشخصات سخت افزاری اسن گوشی است.

دیگر مشخصه کلیدی Gionee Elife E8، سنسور اثرانگشت است که قسمت پشتی بدنه و زیر دوربین به سبک Huawei Ascend Mate7 قرار می گیرد.دوربینی که طبق این اطلاعات عنوان شده که ۸ مگاپیکسلی است ، چیزی که با توجه به استفاده از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در نسل قبلی این گوشی چیز بعیدی به نظر می رسد.احتمالا این اطلاعات مربوط به دوربین جلوی این گوشی باشد.

Elife E8 مجهز به LTE است و در ابعاد ۱۶۴.۰x82.3×9.6mm با وزن سنگین ۲۰۷g ساخته می شود. نیروی مورد نیاز این گوشی را هم یک باتری ۳۵۲۰ میلی آمپری تامین می کند.قیمت و زمان عرضه این گوشی هنوز مشخص نشده اما احتمالا در روز های آینده اطلاعات بیشتری در این مورد منتشر خواهد شد.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*