قیمت و مشخصات منتسب به گوشی Oppo R7 به بیرون درز کرد

مدت نسبتا زیادی است که اخبار و اطلاعاتی از گوشی جدید Oppo R7 منتشر می گردد.طبق این اطلاعات ، اپو R7 یک گوشی با نمایشگری بدون حاشیه است که البته چند ویدیو برای تایید این موضوع هم منتشر شده است.حالا قیمت و مشخصات دو مدل از این گوشی با نام های R7c و R7t که از مرکز صدور گواهینامه TENAA چین مجوز دریافت کرده اند به بیرون درز کرده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده ، تنها تفاوت در مشخصات سخت افزاری این دو گوشی در پردازنده آنهاست.به ان صورت که مدل R7c از پردازنده ۸ هسته ای اسنپ دراگن ۶۱۵ با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتزی استفاده می کند و مدل R7t از پردازنده ۸ هسته ای MediaTek MT6752 با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز بهره می برد.

oppo-r7-1
در مورد سایر مشخصات باید گفت که Oppo R7 مجهز به یک صفحه نمایش ۵ اینچی Full HD بوده و از ۳ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی که بواسطه یک کارت MicroSD تا ۱۲۸ گیگابایت قابل افزایش است استفاده می کند. این گوشی از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو سود می برد. ظرفیت باتری این مدل جدید ۲۳۲۰ میلی آمپر خواهد بود، از سیستم عامل اندروید ۴.۴.۴ کیت کت استفاده می کند و به نظر نمی رسد که دارای قابلیت اسکنر اثر انگشت باشد.

oppo 1

یکی از منابع قابل اعتماد ما فاش کرد که این گوشی بدنه ای تمام فلزی در اختیار خواهد داشت، چیزی که پیش از این هم در تصاویر منتصب به Oppo R7 دیده شده بود ولی اکنون نسبت به صحت آن مطمئن تر هستیم. همچنین نقل شده است که Oppo R7 قیمتی رقابتی با گوشی Galaxy A7 سامسونگ خواهد داشت، گوشی میان رده و فلزی که بین ۴۰۰ تا ۴۵۰ یورو فروخته می شود، در نتیجه Oppo R7 نیز باید قیمتی در همین حدود داشته باشد.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بابا این شرکتای چینی هم گندشو دراوردن یه شرکت نمیتونه یه چیزی درست کنه زرتی میرن یا بیحاشیه میسازن یا میرن گوشیه ۴و۳ میلی میدن بازار هیچ خلاقیتی تو رگشون نیست