چگونه نام قبیله خود را در بازی کلش آف کلنز تغییر دهیم ؟

کمپانی سوپرسل ۳ روز پیش نسخه جدید بازی کلش آف کلنز را منتشر کرد.یکی از ویژگی های جدید و جالبی که سوپرسل در این آپدیت به کلش آف کلنز افزوده ، امکان تغییر نام قبیله ( دهکده یا کلن ) برای اکانت های تاون هال ۵ به بالا است.این امکان در پی درخواست های مکرر کاربران برای تغییر نام اکانت خود در بازی از سوی کمپانی سازنده آن فراهم شده است.

آموزش تغییر نام قبیله در کلش اف کلنز

تغییر برای اولین بار:

change-name-clash-of-clans

۱- بازی را باز کنید

۲- به قسمت Settings یا تنظیمات بروید

۳- دکمه Change Name (تغییر نام) در آن جا وجود دارد، فقط آن را انتخاب کنید (البته برای این کار لازم است که تاون هال شما ۵ به بالا باشد)

۴- نام کاربری جدید خود را بنویسید و دکمه Continue را بزنید

۵- نام قبیله شما در بازی به همین راحتی تغییر کرد !

تغییر مجدد نام قبیله در کلش اف کلنز ( برای بار دوم یا چندم ! ) :

این بازی تنها یکبار اجازه تغییر نام کلن شما را به روش بالا می دهد.برای تغییر مجدد نام کاربری خود باید به روش زیر ایمیلی به کمپانی سازنده بزنید.

بازی را باز کنید و به منوی Settings ~> Help and Support بروید و پس از آن روی آیکن Search کلیک کنید به پایین صفحه بیایید و گزینه Contact Us را انتخاب نمایید، حال شما به صفحه نمایش ایمیل هدایت می شوید.محتوای ایمیل شما باید همانند تصویر زیر باشد.

change-name-clash-of-clans

پس از ارسال ایمیل شما یک پاسخ ایمیل اتوماتیک را فورا دریافت می کنید که چندان مهم نیست. پس از ۱ یا ۲ روز شما ایمیلی را از سوپرسل دریافت می کنید که آن ها نام قبیله شما را تغییر داده اند، می توانید وارد بازی شوید تا آن را ببینید. اگر بازهم از نام قبیله خود راضی نبودید می توانید آن را با همین روش بارها و بارها تغییر دهید.

clash

منبع : cocland