تلفن هوشمند در دل تبلت و لپ تاپ

اسوس، پدفون سه کاره را روانه بازار می کند

 


پدفون اسوس در واقع تبلتی است که یک تلفن هوشمند را در دل خود جای داده و هر زمان که بخواهید می توانید قلب این تبلت را بیرون کشیده و با آن صحبت کنید یا تبلت خود را به لپ تاپ مجهز به کیبورد تبدیل کنید. اسوس پیش از این نمونه اولیه پدفون را در نمایشگاه های مختلف به نمایش گذاشته بود اما امروز در MWC نمونه نهایی شده و آماده استفاده آن را به نمایش گذاشت. Padfone مجهز به نمایشگر Super AMOLED در سایز 4.3 اینچ و پردازنده دو هسته ای Snapdragon S4 می باشد و به زودی در ماه اپریل وارد بازار جهانی خواهد شد. در ادامه جزئیات و گالری تصاویر این دستگاه شگفت انگیز سه کاره را مشاهده می کنید.
ظاهرا اسوس خبر های خوبی برای کاربران دارد. چراکه قصد دارد سه محصول را در قابل یک محصول به کاربران عرضه کند. در واقع شما با تهیه پدفون اسوس می توانید هم یک تلفن هوشمند با نمایشگر 4.3 اینچی داشته باشید و هم یک تبلت با نمایشگر 10 اینچ. اما هر یک از این محصولات چه ویژگی هایی دارند؟

نمایشگر گوشی پدفون 4.3 اینچی اسوس از نوع Super AMOLED با رزولوشن 960×540 می باشد. این گوشی جذاب مجهز به پردازنده دوهسته ای، سیستم عامل اندروید نسخه 4.0 یا Ice Cream Sandwich، دوربین عقب 8 مگاپیکسلی به همراه فلش LED و دوربین جلوی VGA و حافظه داخلی 16 تا 64 گیگابایت (انتخابی) می باشد.

Padfone همچنین از اتصال بی سیم Bluetooth 4.0 و WCDMA, EDGE / GPRS / GSM , HSPA+ پشتیبانی می کند و باتری آن 1520mAh است.

همه این مشخصات برای زمانی است که گوشی پدفون خارج از پوسته تبلتی آن قرار داشته باشد. به محض اینکه آن را درون تبلت قرار دهید، همین مشخصات را در قالب یک تبلت 10 اینچی با ضخامت 9.2 میلیمتر خواهید داشت. البته درون پوسته تبلتی این پدفون نیز یک باتری تعبیه شده که عمر باتری دستگاه را افزایش می دهد.

گالري عکس(لطفا جهت نمايش عکس ها در سايز بزرگ کليک کنيد)

 

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*