هنرمندی که آسمان ، بوم نقاشی اوست

هوش و استعداد ، احساسات ،ذوق و سلیقه ، خلاقیت و پشتکار ، اینها فرمول ساخت یک هنرمند است.کسی که با ذهن خلاق خود می تواند از هیچ ، آثاری شگفت انگیز را خلق کند.در حوزه نقاشی و از زمانی که انسان توانسته است آثاری را از خود به شیوه ترسیمی بر دهانه غارها و یا بر روی پوست حیوانات بر جای بگذارد همواره ردی از خلاقیت در آن دیده می شود. بنابراین بیشتر مردم، نمای آسمان بین ساختمان‌های بلند را همچون راه خروج و تنفسی از فضای شهری جستجو می‌کنند ، اما برای هنرمند نقاش توماس لامادیو « ملقب به روتز» این فضاها چون بوم‌هایی برای اجرای نقاشی های ساده و خلاقانه اش بسیار شگفت انگیز است.

آثار تصویرسازی توماس لامادیو هنرمند فرانسوی که «SkyArt» نام دارند، ممکن است بسیاری را دچار وهم از فضای بسته کند و به مخاطب این حس را بدهد که در فضای بسته محصور شده، اما در عین حال این آثار، حس بازیگوشی خاصی را هم منتقل می‌کنند.

او ابتدا کار خود را با کشیدن یک شخصیت کارتونی ریشو در فضایی بسته بین ساختمان‌ها آغاز کرد، اما سپس به فضای آسمان به گونه‌ای انتزاعی تر فکر کرد.

او اخیرا از فضا و تم کارتونی فاصله گرفته و در حال تجربه کردن و کشیدن نقاشی با خط و سایه است. لامادیو که عضو گروهی از هنرمندان به نام ACA است، از سال ۲۰۱۲ در چندین و چند پروژه اشتراکی شرکت داشته و صفحه او در فیس بوک که در آن کارهایش را در آن پست می‌کند، روز به روز بیشتر توجه مردم بیشتری را به خود جلب می‌کند.

او می‌گوید: “مرد ریش‌دار در آثار من نماد خود آسمان است، خود مرد بزرگی که در آسمان‌ها ساکن است.”

با این که جزییات بعضی از کارهای او بسیار زیاد است، او همچنان ترجیح می‌دهد که از ابزار ساده پینت مایکروسافت ویندوز برای اجرای نقاشی‌هایش استفاده کند. او می‌گوید: “استفاده از سبک و تکنیک قدیمی باحال است!”

lamadieu-5

lamadieu-2

lamadieu-6

۱۸۹۱۷۶-footofan_com Marburg lamadieu-7 ۱۸۹۱۷۷-footofan_com ۱۸۹۱۷۸-footofan_com ۱۸۹۱۷۹-footofan_com ۱۸۹۱۸۲-footofan_com ۱۸۹۱۸۱-footofan_com ۱۸۹۱۸۰-footofan_com ۱۸۹۱۸۳-footofan_com ۱۸۹۱۸۴-footofan_com ۱۸۹۱۸۵-footofan_com ۱۸۹۱۸۶-footofan_com ۱۸۹۱۸۷-۱-footofan_com lamadieu-1 lamadieu-3 lamadieu-4

منبع : thisiscolossal  ترجمه : gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بسیار عالی بود

    خیلی خوشم اومد

    یک دید کاملا خاص و هنری به محیط پیرامون

    این همه آدم شاید از این مکان ها رد شدن و حتی سرشون بالا هم نگرفتن …
    عجب ایده جالبی