تحلیلگر KGI : منتظر معرفی آیفون ۴ اینچی جدید در سال ۲۰۱۵ نباشید

مدتی است شایعه شده که اپل امسال یک آیفون ۴ اینچی جدید به بازار عرضه خواهد کرد.امروز میگ چی کو ، یکی از تحلیلگران KGI در یاداشتی عنوان کرده که بعید به نظر می رسد اپل امسال ( ۲۰۱۵ ) یک آیفون ۴ اینچی را معرفی کند.

این تحلیلگر که سابقه خوبی در پیش بینی محصولات و برنامه‌های اپل دارد اضافه کرده است که به احتمال فراوان اپل آیفون جدید ۴ اینچی را با پشتیبانی از سرویس Apple Pay در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد کرد.

وی می گوید :

آیفون ۵S هنوز فروش خوبی دارد و به همین دلیل به احتمال بسیار زیاد آیفون ۴ اینچی آینده اپل در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد. میزان تولید و ارسال آیفون ۵S در هر سه ماه حدود ۵ تا ۷ میلیون دستگاه است که عددی قابل توجه در مرحله‌ای بسیار مهم از چرخه این محصول به شمار می‌رود. با این وجود ما اعتقاد داریم که برای اپل ضروری است که آیفون ۴ اینچی جدیدی را عرضه کند، به این دلیل که عرضه آن می‌تواند به تداوم فروش خوب این دسته از محصولات (آیفونهای ۴ اینچی) ادامه دهد و همچنین می‌تواند اکوسیستم Apple Pay را نیز تکمیل کند.

کو همچنان مدعی شده است که آیفون ۵C نیز در پایان سال ۲۰۱۵ به پایان عمر خود خواهد رسید و آیفون ۵S بجای این محصول بعنوان دستگاه با قیمت پایه (Entry Level) در حال تولید تا زمان عرضه آیفون ۶S و آیفون ۶S Plus به کار خود ادامه می‌دهد. کو عقیده دارد در حال حاضر برنامه‌ای برای تولید و عرضه آیفون ۶C وجود ندارد.

منبع : macrumors

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*