معرفی تبلت چینی Chuwi Vi10 با بوت دوگانه اندروید و ویندوز

دو پلتفرم اندروید و ویندوز برتری ها و کاستی هایی در مقابل یکدیگر دارند که که بسته به نوع کاربرد ، افراد اقدام به انتخاب گجت خود با یکی از این سیستم عامل ها می کنند.اما چه خوب است اگر یک گجت بتواند هر دو پلتفرم را اجرا کند تا کاربر بسته به نیاز خود یکی از آنها را اجرا کند.به تازگی کمپانی چینی Chuwi تبلتی را معرفی کرده که با قابلیت بوت دوگانه قادر است دو سیستم عامل ویندوز و اندروید را به صورت جداگانه اجرا کند.

Original-Chuwi-Vi10-Dual-Boot-Tablet-PC-Inter-Z3736F-Qua_006

Chuwi Vi10 مجهز به یک صفحه نمایش ۱۰.۶ اینچی با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل است که به همراه داک کیبورد مخصوص خود ، طراحی سرفیس مایکروسافت را ما تداعی می کند.

Original-Chuwi-Vi10-Dual-Boot-Tablet-PC-Inter-Z3736F-Qua_011

تبلت Chuwi Vi10 می‌تواند همزمان اندروید ۴.۴ و ویندوز ۸.۱ را اجرا کند.بدین ترتیب که کاربر می‌تواند در هنگام بوت شدن تبلت سیستم مورد نیاز خود را انتخاب کرده و از آن استفاده کند.بر اساس گزارش‌ها کمپانی Chuwi قصد دارد تا جدیدترین سیستم عامل گوگل را نیز بر روی این تبلت اجرا کند.

از مشخصات فنی این تبلت می توان به پردازنده اینتل Atom Z3736F Bay Trail به همراه ۲ گیگابایت رم ، حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی با قابلیت ارتقاء از طریق درگاه میکرو SD تا ۱۲۸ گیگابایت ، اشاره کرد.ورودی Micro USB و خروجی HDMI به همراه باتری قدرت‌مند ۸۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از وای فای ، بلوتوث و شبکه ۳G هم از دیگر ویژگی های سخت افزاری این تبلت جالب است.

Original-Chuwi-Vi10-Dual-Boot-Tablet-PC-Inter-Z3736F-Quad-Co

فعلا مشخص نیست که این کمپانی در چه زمانی این تبلت را به صورت جهانی عرضه می‌کند یا این که اصلا این تبلت برای عرضه‌ی جهانی آماده می‌شود یا خیر.اما این تبلت Chuwi Vi10 در چین با قیمت ۱۲۹ دلار برای فروش در دسترس قرار می‌گیرد که آپشن کیبورد چرمی نیز قیمت آن را تا ۱۴۵ دلار افزایش می‌دهد.

منبع  : geeky-gadgets

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*