واتس اپ در آستانه رسیدن به یک میلیارد کاربر !

واتس اپ یکی از بهترین اپلیکیشن چت‌وگفتگو برای تلفن‌های همراه است که این روزها با استقبال بسیاری خوبی از سوی کاربران مواجه شده تا جایی که مدیر اجرایی اپلیکیشن WhatsApp، آقای Jan Koum اعلام کرده این اپلیکیشن هم اکنون بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد و تعداد کاربران با رشد ۳۳ درصدی از آگوست سال گذشته روبه‌رو شده است که این میزان تا پایان سال جاری، می‌تواند به بیش از یک میلیارد برسد.

اندکی پس از اینکه فیس بوک واتس اپ را با مبلغ میلیارد دلار خریداری کرد ، مدیر عامل و موسس فیس بوک ، مارک زاکربرگ در یک مصاحبه اعلام کرد که می خواهد با اضافه کردن این اپلیکیشن به مجموعه‌ی خود، تعداد کاربران آن را به ۱ میلیارد برساند.اکنون به نظر می رسد این هدف وی در حال تحقق یافتن است.

اما این نرم‌افزار محبوب چت‌وگفتگو که توانایی ارسال فایل و متن را در خود دارد، به تازگی قابلیت تماس صوتی نیز به نسخه‌ی اندروید آن اضافه شده که مدیران اعلام نموده‌اند، این قابلیت در نسخه‌های iOS و ویندوزفونی نیز قرار خواهد گرفت. تصویر جدیدی از این اپلیکیشن لو رفته که عبارت‌های مختلف نسخه‌ی ویندوزفونی این نرم‌‌افزار را نشان می‌دهد و کلماتی همچون Answer به معنی پاسخ‌دادن، Incoming Call به معنی تماس‌ دریافتی و …، مهر تاییدی بر این موضوع می‌باشد.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. با سلام
    به نظر بنده بدون شک سبکترین پیام رسان هست.
    بنده از زمان عرضه این نرم افزار برای آندروید از این پیام رسان استفاده میکنم.
    بیشتر از سادگی و سبک بودنش خوشم میاد.
    با تشکر