انتشار تصویر و مشخصات تبلت جدید سامسونگ گلکسی تب ۵

مشخصات تبلت سامسونگ گلکسی تب ۵ جدید از طریق سازمان صدور گواهینامه TENAA به بیرون درز کرد.این به آن معناست که تولیدات این سری از تبلت‌های شرکت سامسونگ، هنوز هم پا بر جا خواهند ماند و از این نظر صادقانه باید گفت که ما را کمی شگفت زده کرده است.

در اوایل این ماه بود که نسخه ۶۴ بیتی سامسونگ گلکسی تب ۱۰.۱ عرضه شد و  همین موضوع هشت ماه قبل برای گلکسی تب ۴ ۸.۰ اینچی نیز اتفاق افتاد. بنابراین باید احتمال دهیم گلکسی تب آینده نسل پنجمی نخواهد بود و تنها با ارتقای سخت افزاری و قابلیتی رو به رو خواهد شد.

براساس مشخصات به بیرون درز کرده از طریق سازمان صدور گواهینامه TENAA این تبلت در دو مدل با صفحه نمایش ۸.۰ اینچی و رزولوشن ۷۶۸*۱۰۲۴ پیکسلی، پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتزی، حافظه ۲ گیگابایتی و حافظه‌داخلی ۱۶ گیگابایتی عرضه می‌شود.

Samsung-Galaxy-Tab-5-1

از نظر ابعاد تب ۵ نازک‌تر از ۴ بوده اما کوتاه‌تر و پهن‌تر شده است. نام دو مدل در گواهینامه صادر شده SM-P355C و SM-T355C بوده که SM-P355C کمی سنگین‌تر از SM-T355C است و متاسفانه تفاوت بین این دو مدل به طور دقیق مشخص نیست.

البته جزئیات زیادی نیز در مورد دوربین P variant آن وجود داشته و طبق اطلاعات موجود، این تبلت با دوریبن اصلی ۵ مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی در جلو عرضه خواهد شد. با نگاهی دقیق به تصاویر منتشر شده، مدل  SM-T355C نیز از دو دوربین برخوردار خواهد بود و احتمالا هر دوی آنها مشخصات یکسانی را خواهند داشت.

Samsung-Galaxy-Tab-5-2

مسلما هر دو مدل به طور پیشفرض از نسخه لالی‌پاپ سیستم عامل اندروید پشتیبانی خواهند کرد. البته اگر تمامی این شایعات، حقیقت نداشته باشد، پیش‌بینی می‌کنیم که این تبلت جدید با قلمی استایلوس (که در اینجا با نام S Pen شناخته می‌شود)، همانند سری نوت سامسونگ به بازار آید. البته شواهدی نیز در این مورد وجود دارد و آن هم وجود شکافی در گوشه بالا و سمت راست Galaxy Tab 5 است.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*