انتشار تصاویری جدید از گوشی بی حاشیه Oppo R7

دو ، سه ماهی می شود که تصاویر و اطلاعاتی از یک گوشی با صفحه نمایش بدون حاشیه از شرکت اپو ، منتشر می گردد. این گوشی که بنا به شایعات Oppo R7 نام دارد به نظر می رسد که جایگزینی برای اسمارت فون اپو R5 باشد.

همانطور که پیش از این هم گفته شده بود ، این گوشی علاوه بر نمایشگری بدون لبه ، از ضخامت بسیار کمی هم برخوردار است که تصاویر جدید منتشر شده از آن این موضوع را هم تایید می کنند.

کمپانی اپو دسامبر سال گذشته پتنتی را به ثبت رسانده بود که مربوط به صفحه نمایش بدون حاشیه همین گوشی می باشد.در این پتنت ، اپو از یک فناوری خاص برای انعکاس نور در گوشه های صفحه نمایش استفاده کرده که کاربر تصور می کند نمایشگر گوشی هیچ حاشیه ای ندارد. تصویر زیر دقیقا نشان می‌دهد که صفحه نمایش این گوشی چگونه نور را بازتاب می‌کند.

oppo-r7-1

اطلاعات جدید مربوط به این گوشی به همین اندازه خلاصه می گردند اما طبق خبر های قبلی ، Oppo R7 مجهز به یک پردازنده ی هشت هسته ای ۶۴ بیتی مدیا تک MT6795، اتصال LTE و یک دوربین ۲۰٫۷ مگا پیکسلی است.

متاسفانه اطلاعات و تصاویر منتسب به این گوشی هنوز توسط هیچ مقام رسمی از کمپانی اپو تایید نشده و برای اطمینان در مورد صحت این اخبار فعلا کاری جز صبر کردن نمی توانیم انجام دهیم.

منبع : androidauthority

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*