مقایسه ویدیویی سرعت گلکسی نوت ۴ سامسونگ با اچ تی سی وان ام۹

گلکسی نوت ۴ سامسونگ و اچ‌تی‌سی وان ام۹ هر دو از اسمارت فون های قدرتمند بازار هستند اما به راستی کدامیک سریعتر عمل می کند ؟ وب سایت فون آرنا با انتشار یک ویدیو سرعت این دو گوشی را با هم مقایسه کرده که در ادامه شما را به دیدن آن دعوت می کنیم.هر دوی این گوشی ها از تراشه‌ی ۶۴ بهره می برند ، البته گلکسی نوت ۴ از آن به صورت ۳۲ بیتی استفاده می‌کند.گلکسی نوت ۴ با تراشه‌ی ۸ هسته‌ای، ۳ گیگابایت رم LPDDR3 و حافظه‌ی داخلی سریع و اچ‌تی‌سی وان ام۹ پرچم‌داری مجهز به S810 کوآلکام که با اندروید ۵ واقعاً ۶۴ بیتی است، رم ۳ گیگابایتی LPDDR4 و حافظه‌ی داخلی که سرعت بسیار بالایی دارد.

one-m9-vs-note4-(9)

فون‌آرنا ۲۱ اپ مختلف را برای این آزمون دقیق انتخاب کرده است. مدت زمان لازم برای اجرا شدن هر اپلیکیشن به صورت دقیق اندازه‌گیری شده و سرعت شبکه‌ی وای-فای هم بسیار بالا و البته یکسان است تا از این جهت نیز تفاوتی ایجاد نشود. حتی حساب کاربری گوگل که شامل مخاطبین و … است هم یکسان است.اندروید ۵.۰.۲ بر روی اچ‌تی‌سی وان ام۹ و اندروید ۵.۰.۱ گلکسی نوت ۴ را هدایت می‌کند.

score2

اما سوال این است که کدام گوشی سریع‌تر است ، گلکسی نوت ۴ سامسونگ یا اچ‌تی‌سی وان ام۹ ؟

در ابتدای آزمون اچ‌تی‌سی وان ام۹ با سریع‌تر اجرا کردن اپل تماس تلفنی، اپ مخاطبین و همین‌طور اپ پیامک پیشی می‌گیرد اما زمانی که اپ گالری، دوربین، فیس‌بوک، توییتر، جیمیل، گوگل مپس، گوگل درایو و …. اجرا می‌شوند، پرچم‌دار قدرتمند اچ‌تی‌سی باز می‌ماند.

در نهایت اختلاف زیادی بین این دو گوشی وجود ندارد، ۵۲.۲ ثانیه مدت زمان اجرای اپ‌ها در اچ‌تی‌سی وان ام۹ است و ۴۵.۴۴ ثانیه رکوردی است که گلکسی نوت ۴ کوآلکامی (مجهز به تراشه‌ی ۴ هسته‌ای S805) کسب می‌کند.گلکسی نوت ۴ توانسته ۱۶ اپ از ۲۱ اپ شرکت‌کننده را با سرعت بیشتری اجرا نماید.لازم به ذکر است که S810 کوآلکام با اولویت پردازش گرافیکی طراحی شده و اگر سرعت اجرای بازی‌ها را به عنوان ملاک اصلی برتری تراشه در نظر بگیریم، قطعاً پرچم‌دار اچ‌تی‌سی است که برنده‌ی این رقابت است.

در آخر شما را به دیدن مقایسه تصویری این دو گوشی دعوت می کنیم :

نظر شما در باره این ویدیو و سرعت عملکرد این دو گوشی چیست ؟

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. این تست رو زمانی که شما در منو دولوپر اپشن تیک حداکثر توان cpu رو نزدی ، آزمایش کردی ، سامسونگ تو دقیقه از HTC عقب می مونه ، آج تی سی بخاطر استفاده بیشتر از باطری این سوال رو گذاشته تا زمانی که کسی خواست سامسونگ رو سوسک کنه ازش استفاده کنه والا با کمترین حد استفاده هم تموم کارا رو میشه انجام داد اونم با سرعت بالا و گرمای کمتر
    سامسونگ از اچ تی سی افتاده جلو دروغ سیزده

  2. لطفا کمک کنی اگه می دونید از ادمین خواهش می کنم اگه می دونه بگه از ارور برنامه
    (vshare)error unable to download app (could not b install at this time )به خاطر چیه؟