نگاهی به برنامه های احتمالی اپل در کنفرانس توسعه دهندگان ، WWDC 2015

همانطور که پیش از به اطلاع شما رساندیم ، اپل از تاریخ هشتم تا دوازدهم ژوئن (۱۸ الی ۲۲ خرداد ماه) میزبان کنفرانس توسعه دهندگان خود یعنی WWDC 2015 است.در این مطلب نگاهی داریم به برنامه های احتمالی اپل در این کنفرانس.با گجت نیوز همراه باشید.

تولد دوباره Beats : سرویس استریم موسیقی

apple-Beats

اپل به تازگی همراه با عرضه نسخه بتای سیستم عامل iOS 8.4 ، اپلیکیشن موسیقی جدیدی را با رابط کاربری تقریبا متفاوت ارائه کرده است. انتظار می رود اپل این اپلیکیشن را با فناوری Beats که در سال ۲۰۱۴ توسط این شرکت خریداری شده، یکپارچه کند. این سرویس جدید می تواند با iTunes Radio ترکیب شده و یا به طور مستقیم از طریق iTunes ساخته شده و در اختیار قرار بگیرد.

سیستم عامل iOS 9

ios-9

انتظار خیلی زیاد از تغییرات اساسی در سیستم عامل iOS 9 نداشته باشید. درست است که هنوز جزئیات خیلی زیادی از این نسخه جدید مشخص نشده، ولی اپل به احتمال زیاد قصد دارد تمرکز ویژه ای بر روی بهینه سازی و ثبات عملکرد داشته باشد تا اینکه بر روی زیبایی بصری آن کار کند. اگر اپل در این مراسم از iOS 9 رونمایی کند، در واقع یک روند استاندارد از به روز رسانی سیستم عامل را ایجاد کرده است.

سیستم عامل Mac OS X 10.11

Mac-OS-X-10.11

اکتبر سال گذشته بود که سیستم عامل Mac OS X Yosemite عرضه شد، و اگر این مراسم هم به روند سال های گذشته باشد، باید منتظر نسخه جدیدی از این سیستم عامل باشیم. دانسته ها و اطلاعات درباره این نسخه جدید بسیار محدود می باشد و بعد از رونمایی ، اپل پس از ارائه یک دموی کوتاه از آن ، آنرا به مدت چند ماه در اختیار توسعه دهندگان قرار خواهد داد.

سرویس استریم تلویزیون اپل (Apple TV)

apple tv

در این چند ماه اخیر شایعات زیادی در مورد سرویس استریم تلویزیون اپل به پا شده است. گفته شده این سرویس با ارائه ۲۵ کانال با هزینه ماهیانه ۳۰ تا ۴۰ دلار عرضه خواهد شد. خدمات موجود برای این سرویس استریم، دقیقا مشابه Sling TV می باشد ولی با این تفاوت که هزینه آن ۲۰ دلار در ماه است. برنامه دیگر اپل در مورد این سرویس این است که آنرا در اکثر دستگاه های همراه خود در دسترس قرار دهد یعنی می توان استریم ویدئو را از طریق محصولات آیفون و آیپد هم انجام داد.

به روز رسانی ساعت هوشمند اپل

apple-watch-6649_002

درست است که ساعت های هوشمند اپل به تازگی برای پیش فروش عرضه شده اند، اما اپل در این حوزه کارهای زیادی برای انجام دادن در سر دارد مخصوصا از لحاظ توسعه اپلیکیشن ها. اپل قصد دارد همانند نوامبر سال گذشته، مجددا کیت توسعه نرم افزاری (SDK) را در اختیار توسعه دهندگان قرار دهد تا هنگام عرضه رسمی این ساعت های هوشمند در تاریخ ۲۴ آوریل، اپلیکیشن های کافی و جذاب در اختیار کاربران قرار گیرند. در این مراسم به قابلیت های جدید و کاربردی این ساعت ها به طور مفصل اشاره خواهد شد.

منبع : ۹to5mac

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بچه ها به این دوستمون رای بدین تو مسابقات لومیا اینستاگرامر مایکروسافت هست، ایشالا پرچم ایران و ایرانی بره بالاتر، الان دوم هستیم، گزینه سوم ایرانی هست ( nikitaasx )
    سپاس و ببخشید از بی ربط بودن
    اینم لینک مستقیم رای گیری

    http://lumiaconversations.microsoft.com/2015/04/14/vote-now-for-the-greatest-lumia-instagramer-of-the-month-3/#pd_a_8801410