تماشا کنید : ویژگی های صفحه نمایش کوانتومی QHD گوشی ال جی G4

زمان کمی تا معرفی پرچم دار ۲۰۱۵ شرکت ال جی یعنی اسمارت فون LG G4 باقی مانده است.طبق برنامه این کمپانی در تاریخ هشتم اردیبهشت ما ( ۲۸ آوریل ) دردانه جدید خود را به همگان کعرفی خواهد کرد.اما این روز ها در کنار اخبار و شایعاتی که از جی ۴  الجی توسط افراد و رسانه های منتشر میگردد ، خود ال جی هم با انتشار ویدیوهای تبلیغاتی می خواهد به برخی ویژگی های جدید پرچم دار ۲۰۱۵ خود اشاره کند تا هیجان معرفی این محصول را برای طرفداران خود بیشتر نماید.

بعد از انتشار ویدیوی تبلیغاتی G4 که به دوربین این گوشی اختصاص داشت ، حالا نوبت به ویدیویی دیگر برای قدرت نمایی صفحه نمایش بکار رفته در LG G4 رسیده است.

همانطور که گفتیم ، در این ویدیو تمرکز اصلی ال‌جی به نمایش کشیدن قدرت و کیفیت صفحه نمایش ۵.۵ اینچی از نوع کوانتوم QHD و با فن‌آوری IPS محصول خود یعنی G4 منتهی شده است. پنل این گوشی توسط LG Display ساخته شده و گستره‌ی رنگ آن تا ۱۲۰ درصد بیشتر از مدل‌های قبلی است. همچنین کنتراست و روشنایی پنل این گوشی نسبت به صفحه نمایش‌های QHD LCD به ترتیب ۵۰ و ۳۰ درصد بیشتر است.

ال‌جی این ویدیو را با سئوال ” آیا فکر می‌کنید همه‌ی صفحه نمایش‌های QHD یکسان هستند؟ ” شروع می کند و قصد دارد تغییرات موجود در صفحه نمایش گوشی جی۴ را به طور خلاصه تشریح کند.

در ادامه شما را به دیدن این ویدیوی تبلیغاتی دعوت می کنیم :

منبع : androidauthority

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این پیشرفت تکنولوژی حس عجیبی داره !
    خیلی خوبه …

    ولی تا اون جایی که من می دونم فیلم های کمی وجود دارن که با کیفیت بالا ضبط شده باشن.
    معمولا در کارهای روزانه ای که ما با گوشی انجام میدیم عکس ها ، کلیپ ها و فیلم هایی با کیفیت معمولی سر و کار داریم
    واسه همین زیاد طعم واقعی استفاده از همچین گوشی خوبی رو نچشیم.

    شاید …