بررسی تخصصی گلکسی اس ۶ سامسونگ

گلکسی اس ۶ ، جواب سامسونگ به تمام انتقاد ها از پرچم دار سال ۲۰۱۴ این شرکت یعنی گلکسی اس ۵ است. شاید قبل از ورود اس۵ به بازار‌های جهانی، بسیاری از طرفداران سامسونگ تصور می‌کردند این همان پرچم‌داری است که سامسونگ با آن می‌تواند به اوج برسد. اما هیچ کدام از این پیش‌بینی‌ها با واقعیت همراه نشد و سامسونگ در زمینه‌ی فروش پرچم‌دار سری اس‌اش‌ سال کم‌فروغی را تجربه کرد. این اتفاقات باعث شد تا سامسونگ به فکر ایجاد تحولی بزرگ در پرچم‌دار بعدی‌اش بیافتد و حداقل این‌بار صرفا به اضافه کردن ویژگی‌های جذاب و کاربرپسند در کنار قدرتمندتر کردن سخت‌افزار بسنده نکند.

گلکسی اس۶ ، شش‌امین پرچم‌دار خانواده‌ی اس سامسونگ به‌شمارمی‌رود که در روز ده‌ام اسفند ماه سال ۱۳۹۳، در جریان ‌همایش MWC شهر بارسلونای اسپانیا، رونمایی شد. اگر بخواهیم در همین ابتدای کار خیلی خلاصه در مورد گوشی جدید سامسونگ سخن بگوییم، در یک کلام اس۶ ورای سایر پرچم‌داران سامسونگ در پنج سال گذشته ‌است.

تحولات ایجاد شده در پرچم‌دار سال ۲۰۱۵ سامسونگ آن‌قدر چشم‌گیر بوده که در مدتی کوتاه توانست نگاه کاربران زیادی ازجمله مخالفان این برند را به‌سوی خودش جلب کند. سامسونگ این بار نه از پلاستیک متخلخل برای ساخت بدنه‌ی گلکسی اس۶ استفاده کرده و نه از پلاستیک شبه چرم. به‌جای این دو، سراغ ترکیبی از فلز و شیشه برای طراحی و ساخت بدنه‌ی پرچم‌دار جدیدش رفته؛ بدنه‌ای که تا این لحظه، کار کارشناسان حوزه‌ی تکنولوژی را در انتخاب خوش‌ساخت‌ترین و بهترین گوشی تولید شده توسط سامسونگ، راحت کرده است. از تولید این گوشی هوشمند خوش‌ساخت و باکیفیت، می‌توان به ذکاوت مدیران شرکت سامسونگ پی برد. سامسونگ به‌خوبی ‌پی برده بود که عصر قربانی کردن جنس بدنه به‌خاطر ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به‌سر آمده و این سیاست دیگر مخاطب چندانی ندارد و باید به ساخت پرچم‌داری روی آورد که در آن تعادل و توازنی منطقی‌میان کیفیت ساخت و امکانات جذاب وجود داشته باشد. گلکسی اس۶ دقیقا مصداق همان سیاستی است که سامسونگ مدت‌ها در موردش سخن می‌گفت؛ سامسونگی که اکنون می‌تواند جدیدترین دست‌پخت‌اش را در جمع خوش‌ساخت‌ترین گوشی‌ها و ‌مجهزترین پرچم‌داران ببیند.

loading…!

مشخصات فنی گلکسی اس ۶ سامسونگ :

مشخصات کلی:یک سیم کارته – قطع سیم کارت: سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر) – وزن : ۱۳۸ گرم
پردازنده:Exynos 7420 Chipset Quad-core Cortex-A53 & Quad-core Cortex-A57 CPU
صفحه نمایش:صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی از نوع Super AMOLED – سایز صفحه نمایش: ۵.۱ اینچ – دارای رزولوشن ۱۴۴۰ × Quad HD 2560 – تراکم پیکسلی: ۵۷۷ پیکسل بر اینچ – قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ
حافظه:حافظه داخلی ۳۲۷۶۸ مگابایت – حافظه رم ۳۰۷۲ مگابایت
شبکه های ارتباطی:۳G – 4G – GPRS – قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای – GPS – بلوتوث – NFC
دوربین:۱۶.۰ مگاپیکسل – فوکوس اتوماتیک – فلاش – دوربین مکالمه ویدئویی
صدا:فیش ۳.۵ میلیمتری هدفون
امکانات نرم افزاری:سیستم عامل Android 5.0 Lollipop – پشتیبانی از جاوا – نمایش فایلهای مایکروسافت آفیس – نمایش فایلهای PDF
سایر مشخصات:قطب نما – باتری ۲۵۵۰ میلی آمپر ساعت

طراحی

Galaxy S6 متفاوت ترین ظاهر را در بین تمامی اعضای خانواده Galaxy S دارد. بدنه این گوشی از ترکیبی از فلز و شیشه ساخته شده و از نظر وزن و ابعاد نیز تغییر پیدا کرده است. ابعاد Galaxy S6 عبارتند از ۶٫۸*۷۰٫۵*۱۴۳٫۴ میلی متر و وزن آن نیز برابر با ۱۳۸ گرم است. بنابراین، می توان گفت که این گوشی یکی از باریک ترین اسمارت فون های سامسونگ تا کنون است و از نظر حجم کلی کوچکتر و از نظر وزنی سبک تر از مدل S5 است.

samsung-galaxy-s6 (6)

شرکت سامسونگ شیوه جدیدی را در طراحی پرچمدار جدیدش در پیش گرفته است و استفاده از پلاستیک را در ظاهر گوشی های پرچمدارش تقریبا کنار گذاشته است. Galaxy S6 علی رغم اینکه همانند مدل S5 گوشه های گردی دارد، اما از نظر جنس بدنه کاملا متفاوت است. فریم این گوشی فلزی است و بر روی پنل های جلو و پشت آن از لایه هایی از شیشه ضد خش Corning Gorilla Glass استفاده شده است. اگرچه، شرکت سونی سالها است از این ترکیب در گوشی های پرچمدارش استفاده می کند، اما Galaxy S6 اولین اسمارت فون سامسونگ است که این ترکیب در ظاهر آن به کار گرفته شده است.

samsung-galaxy-s6 (11

بر خلاف مدل Note 4 که فریم دور آن تخت بود، فریم فلزی دور S6 انحنای اندکی دارد و شباهت لبه های آن به آیفون ۶ غیر قابل انکار است. پنل جلویی Galaxy S6 همانند گوشی های قبلی سامسونگ است. صفحه نمایش بزرگ این گوشی حدود ۷۰% از فضای بخش جلویی آن را به خود اختصاص داده و در قسمت پایین آن و در کنار کلید Home، دو کلید لمسی عملکرد اندروید یعنی کلید های مدیریت وظایف و بازگشت به چشم می خورند. مطابق با آنچه انتظار می رود، بخش بالای صفحه نمایش این گوشی نیز سنسور های سنجش نور و مجاورت سنج، بلندگو و دوربین دوم آن را میزبانی می کند.

لبه سمت چپ Galaxy S6 میزبان کلید تنظیم صدا است که فلزی هستند و به صورت جدا از هم طراحی شده اند. لبه سمت راست این گوشی نیز علاوه بر کلید پاور/قفل، درگاه سیم کارت را نیز در خود جای می دهد که توسط سوزن مخصوصی قابل خارج شدن است. لبه پایینی Galaxy S6 به واسطه قرار گیری پورت USB، جک هدفون ۳٫۵ میلی متری، میکروفون و بلندگو کاملا شلوغ است و در عوض لبه بالایی آن بسیار خلوت است و تنها فرستنده اینفرارد و میکروفون دوم این گوشی بر روی آن به چشم می خورند.

montjuic-0842

پنل پشتی Galaxy S6 نیز نسبت به نسل قبلی متفاوت است. لنز دوربین این گوشی اندکی برجسته و مربع شکل است و در کنار آن و به صورت عمودی سنسور های سنجش ضربان قلب و فلاش LED دوربین قرار گرفته اند. از آنجایی که بلندگوی این گوشی به لبه پایینی آن منتقل شده است، بر روی پنل پشتی آن بلندگویی وجود ندارد و تنها لوگوی سامسونگ در این قسمت جلب توجه می کند. یکی از نکات مهم در مورد پرچمدار جدید سامسونگ این است که برخلاف مدل S5، قاب پشت آن در جای خود ثابت است و دسترسی به باتری آن برای کاربر امکان پذیر نیست. بنابراین، به نظر می رسد که سامسونگ بالاخره تسلیم شده و برای دستیابی به طراحی باریک تر در گوشی جدیدش، بدنه آن را به صورت یک تکه طراحی کرده است.

montjuic-0886

صفحه نمایش

صفحه نمایش درخشان ترین بخش Galaxy S6 است. اگرچه اندازه و نوع پنل نمایشی این گوشی تقریبا دست نخورده باقی مانده است، اما این صفحه نمایش از نظر کیفیت تصویری اصلا با نسل قبلی قابل مقایسه نیست. صفحه نمایش S6 از نوع Super AMOLED ساخته شده و اندازه آن ۵٫۱ اینچ است. این صفحه نمایش قادر است تصاویر را با رزولوشن QHD یا ۱۴۴۰*۲۵۶۰ پیکسل نمایش دهد که جزو برترین ها در کلاس ۵ اینچی محسوب می شود. همچنین، تراکم پیکسلی این صفحه نمایش نیز ۵۷۷ پیکسل در اینچ است که عدد فوق العاده بالایی است.

montjuic-0931

نسل جدید پنل های نمایشی AMOLED سامسونگ نسبت به نسل قبلی بهبود های چشمگیری پیدا کرده است. این صفحه نمایش هم از نظر کیفیت تصویری، روشنایی و کنتراست فوق العاده است و هم مصرف انرژی کمتری دارد. در واقع، وقتی آن را در کنار سایر گوشی ها قرار می دهیم متوجه می شویم که صفحه نمایش S6 از نظر وضوح جزئیات، زاویه دید و خوانایی در زیر نور مستقیم نسبت به سایر رقبایش بهتر است.

گذشته از کیفیت تصویری فوق العاده، این صفحه نمایش حاشیه های بسیار باریکی دارد و حدود ۷۰ درصد از فضای پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است.بنابراین، تفاوتی نمی کند که می خواهید با گوشی خود فیلم ببینید، بازی کنید یا کتاب الکترونیکی مطالعه کنید زیرا این صفحه نمایش برای تمامی این کاربرد ها فوق العاده است.

سخت افزار

همانند آنچه از سامسونگ انتظار می رود، اسمارت فون پرچمدار جدیدش از نظر سخت افزاری فوق العاده قدرتمند تر از نسل قبلی است جدیدترین دستاورد های این شرکت در زمینه سخت افزار را به نمایش می گذارد. پردازنده این اسمارت فون ساخت شرکت سامسونگ و از نوع Exynos است. شرکت سامسونگ نسل جدیدی از پردازنده های خود با شماره ۷۴۲۰ را برای این گوشی در نظر گرفته است که بر اساس فرآیند ۱۴ نانومتری تولید شده است و در کنار تولید حرارت کمتر، مصرف انرژی پایین تری نیز دارد.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

پردازنده Exynos 7420 سامسونگ ترکیبی از دو پردازنده چهار هسته ای با قدرت های ۱٫۵ و ۲٫۱ گیگاهرتز است که نسبت به نسل قبلی قدرت بسیار بیشتری دارد. همچنین، چیپ گرافیکی این گوشی نیز از نوع Mali-T760 است که به خوبی از پس پردازش های گرافیکی سنگین بر می آید. یکی از نقص های پرچمدار قبلی سامسونگ یعنی Galaxy S5، حافظه RAM نسبتا پایین آن بود که این نقص در Galaxy S6 برطرف شده و اکنون این گوشی ۳ گیگابایت RAM دارد.

پردازنده هشت هسته ای Galaxy S6، ۶۴ بیتی است و هر هشت هسته پردازشی آن از این قابلیت برخوردارند. بنابراین، این گوشی قادر است از قابلیت های جدید نسخه ۵٫۰ اندروید برای پردازنده های ۶۴ بیتی حداکثر استفاده را ببرد و در کنار آن از اپلیکیشن های سازگار با معماری ۳۲ بیتی نیز پشتیبانی می کند.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Galaxy S6 در انواع ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می شود و مدل ۱۶ گیگابایتی ندارد. آنچه این گوشی را در بخش سخت افزار از سایر اسمارت فون های سامسونگ متمایز می کند، فقدان درگاه کارت حافظه است. در واقع، این اولین باری است که سامسونگ با پیروی از سیاست اپل، گوشی هوشمندی را به بازار عرضه می کند که با کارت های حافظه microSD سازگار نیست و کاربر تنها به استفاده از حافظه داخلی خود گوشی محدود می شود.

در تمامی تست های انجام شده بر روی Galaxy S6، این گوشی بهترین امتیاز را در بین رقبایش به دست می آورد و می تواند لقب سلطان سرزمین اندروید را از آن خود کند. پردازنده گرافیکی این گوشی نیز نسبت به چیپ گرافیکی PowerVR GX6450 که در آیفون ۶ به کار گرفته شده یا چیپ Adreno 430 مورد استفاده در LG G Flex 2 عملکرد بهتری دارد.

قابلیت های ارتباطی

Galaxy S6 هر قابلیت ارتباطی که فکرش را بکنید دارد. ارتباط با اینترنت بی سیم بر روی این گوشی از طریق Wi-Fi دوبانده و سازگار با استاندارد های a/b/g/n و ac فراهم می شود که با استفاده از آن می توانید حداکثر استفاده را از اینترنت خانگی خود ببرید.

پرچمدار جدید سامسونگ به صورت پیش فرض با نسل های دوم، سوم و چهارم مخابراتی نیز سازگاری دارد و از سیم کارت های نانو پشتیبانی می کند. یکی از قابلیت های ویژه ای که برای این پرچمدار جدید در نظر گرفته شده است، Quick Connect است. این ویژگی موجب می شود تا Galaxy S6 بتواند به شکل ساده تری با وسایل هوشمند اطرافش ارتباط برقرار کند و به آنها متصل شود.

این گوشی از نسخه ۴٫۱ بلوتوث نیز پشتیبانی می کند و به دلیل سازگاری با استاندارد LE، امکان اتصال آن به گجت هایی مثل دستبند های هوشمند ورزشی و ساعت هوشمند نیز وجود دارد.

از آنجایی که Galaxy S6 یک اسمارت فون پرچمدار است، فناوری ارتباطی NFC نیز برای آن در نظر گرفته شده است. از طریق این فناوری می توان فایل های چند رسانه ای را به سادگی و تنها با نزدیک کردن دو گوشی به هم بین آنها به اشتراک گذاشت. همچنین، شرکت سامسونگ با ترکیب فناوری NFC و انتقال ایمن مغناطیسی یا MST شیوه پرداخت الکترونیکی جدیدی با نام Samsung Pay را به منظور رقابت با Apple Pay راه اندازی کرده است. مزیت این سرویس پرداخت جدید این است که اکثر فروشگاه ها برای استفاده از آن نیازی به آپدیت پایانه های فروش خود نخواهند داشت و کاربران می توانند پرداخت های خود را به صورت الکترونیکی و با استفاده از Galaxy S6 انجام دهند. البته، Samsung Pay فعلا تنها با کارت های اعتباری Visa و MasterCard سازگاری دارد و قرار است به زودی شراکت جدیدی بین سامسونگ و موسسات مالی و اعتباری بزرگ دنیا نظیر American Express، Citi و… برای گسترش استفاده از این سرویس صورت گیرد.

تنها پورت ارتباطی ارائه شده بر روی Galaxy S6، پورت microUSB 2.0 است. اگرچه، این پورت ارتباطی از نظر سرعت نسبت به USB 3.0 پایین تر است، اما در عوض با استاندارد شارژ سریع یا Charge 2.0 Quick سازگاری دارد.

علاوه بر این موارد، فرستنده اینفراردی که بر روی لبه بالایی این گوشی وجود دارد نیز برای کنترل وسایل صوتی و تصویری سازگار مثل تلویزیون و سینمای خانگی قابل استفاده است.

دوربین

Galaxy S6 در بخش دوربین نیز فوق العاده است. این اسمارت فون پرچمدار دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی دارد که سنسور آن از نوع IMX240 Exmor و ساخت شرکت سونی است. این دوربین از نظر مشخصات فنی تقریبا شبیه به آن چیزی است که قبلا بر روی فبلت Galaxy Note سامسونگ ارائه شده بود و نسبت تصویری آن ۱۶:۹ است.

Samsung_Galaxy_S6_review (9)-650-80

پرچمدار قبلی خانواده Galaxy سامسونگ یعنی Galaxy S5 دوربین فوق العاده ای داشت که می توانست عکس هایی با کیفیت عالی را ثبت نماید و به نظر می رسد که دوربین ارائه شده در مدل S6 نوع تکامل یافته ای از این دوربین باشد. دوربین پرچمدار جدید سامسونگ قابلیت های زیادی دارد که از جمله مهمترین آن ها می توان به مواردی چون لرزشگیر اپتیکال تصویر، تنظیم اتوماتیک طراز سفیدی، اضافه کردن خودکار فیلتر HDR به عکس ها و امکان فیلم برداری با کیفیت ۴K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه اشاره کرد.

montjuic-0882

همانند گوشی های قبلی سامسونگ، در اپلیکیشن S6 نیز حالت های عکاسی و فیلم برداری متنوعی گنجانده شده اند که از جمله آنها می توان به مواردی نظیر عکاسی اتوماتیک، حرفه ای، پانوراما، حرکت آهسته، حرکت سریع، فوکوس انتخابی و تصویر مجازی اشاره کرد. بیشتر حالت هایی که به آنها اشاره کردیم نام های آشنایی هستند و می توان گفت که تصویر مجازی جدیدترین و جالب ترین قابلیتی است که به اپلیکیشن دوربین S6 اضافه شده است. این قابلیت به کاربر اجازه می دهد تا با قرار دادن سوژه در قاب دوربین و حرکت دوربین به دور او تصویر ۳۶۰ درجه ای از سوژه بسازد.

به طور کلی، عکس ها و فیلم های ثبت شده با دوربین این گوشی کیفیت فوق العاده ای دارند و جزئیات و رنگ ها در عکس ها به زیبایی به تصویر کشیده می شوند. بنابراین، اگر به دنبال یک جایگزین عالی برای دوربین دیجیتال خود هستید، دوربین Galaxy S6 می تواند رضایت شما را به خوبی جلب کند.

montjuic-0795

علاوه بر دوربین اصلی، در بخش جلوی این گوشی نیز دوربینی با لنز واید برای عکاسی سلفی تعبیه شده که کیفیت آن ۵ مگاپیکسل است و قادر است عکس های سلفی شفاف و زیبا را ثبت کند. همانند Galaxy Note 4، بر روی این گوشی نیز می توان با لمس سنسور ضربان قلب و بدون نیاز به فشردن کلید شاتر مجازی یک عکس سلفی را ثبت کرد.

نرم افزار

شرکت سامسونگ نسخه ۵٫۰ یا آبنبات چوبی اندروید را به همراه جدیدترین نسخه از رابط کاربری TouchWiz برای پرچمدار جدیدش در نظر گرفته است. رابط کاربری Touchwiz همواره به عنوان یکی از کامل ترین و البته سنگین ترین پوسته های اندرویدی شناخته می شده و تمام تلاش سامسونگ بر این بوده که در کنار حفظ قابلیت های اصلی این رابط کاربری، آن را سبک تر از گذشته کند. یکی از قابلیت های جدیدی که به این نسخه از Touchwiz اضافه شده، امکان غیر فعال کردن اپلیکیشن های پیش فرض سامسونگ است که موجب عملکرد روان تر و سریعتر گوشی خواهد شد. همچنین، رابط کاربری Galaxy S6 اکنون بیشتر به سمت طراحی واقع گرایانه یا Material Design گرایش پیدا کرده و سادگی بیشتری در المان های گرافیکی آن به چشم می خورد.

Microsoftetal-650-80

تغییر دیگری که در بخش نرم افزاری Galaxy S6 دیده می شود، اضافه شدن چند سرویس نرم افزاری مایکروسافت به آن است که از جمله آنها می توان به عناوینی مثل Skype و One Drive اشاره کرد. این مجموعه حاصل همکاری جدید سامسونگ و مایکروسافت در بخش نرم افزاری است.

قابلیت های اضافی

همانند دو پرچمدار قبلی سامسونگ یعنی Galaxy S5 و Galaxy Note 4، این اسمارت فون جدید نیز سنسور اسکنر اثر انگشت دارد که بر روی کلید Home این گوشی تعبیه شده است. سنسور اثر انگشت این گوشی جدید عملکرد و دقت بهتری دارد و اکنون از نظر راحتی استفاده با سنسور اسکنر اثر انگشت آیفون ۶ رقابت می کند.

همچنین، سنسوری برای سنجش ضربان قلب نیز در کنار فلاش دوربین این گوشی قرار گرفته است که پس از ثبت ضربان قلب کاربر این اطلاعات را در اپلیکیشن S Health سامسونگ جمع آوری می کند.

باتری

شرکت سامسونگ یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۲۵۵۰ میلی آمپر ساعت را برای پرچمدار جدیدش در نظر گرفته که از نظر ظرفیت پایین تر از باتری پرچمدار قبلی یعنی Galaxy S5 با ظرفیت ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعت قرار می گیرد. تفاوت دیگر باتری های این دو پرچمدار در این است که باتری Galaxy S5 به راحتی قابل خارج شدن از جای خود بود، ولی باتری Galaxy S6 در جای خود ثابت است.

samsung-galaxy-s6-11

به طور کلی، با یک بار شارژ این باتری می توان حدودا تا یک روز کامل از آن برای کاربرد های مختلف استفاده نمود. همچنین، Galaxy S6 با استاندارد شارژ سریع و شارژ بی سیم هم سازگار است و بنابراین در مدت زمان یک ساعت حدودا ۷۰ درصد از شارژ باتری آن کامل خواهد شد. به علاوه، می توان بدون نیاز به نصب تجهیزات خاصی بر روی Galaxy S6، آن را بر روی پد های شارژ بی سیم قرار داد و گوشی را شارژ کرد.

همانند Galaxy S5، در بخش نرم افزاری Galaxy S6 نیز قابلیت ذخیره انرژی پیشرفته ای با نام Ultra Power Saving Mode وجود دارد که با فعال شدن آن صفحه نمایش به حالت سیاه و سفید رفته و قابلیت های ارتباطی پر استفاده غیر فعال می شوند. از این طریق می توان حتی با مقدار اندکی شارژ نیز ساعت ها از گوشی استفاده کرد.

نتیجه گیری

بدون شک Galaxy S6 یکی از بهترین اسمارت فون های اندرویدی حال حاضر بازار است و شرکت سامسونگ سعی کرده تا با ایجاد تغییر در ظاهر و طراحی این گوشی راه حلی برای انتقاد های کاربران از ظاهر پلاستیکی گوشی هایش پیدا کند. اگرچه، ترکیب شیشه و فلز در بدنه یک گوشی کار جدید و نوآورانه ای نیست، اما به جرات می توان گفت که S6 از S5 زیباتر است. گذشته از ظاهر، این گوشی از نظر صفحه نمایش، سخت افزار، نرم افزار، قابلیت های ارتباطی و امکانات اضافی که دارد از تمام اسمارت فون های هم رده اش پیشی می گیرد.

منبع : techradar

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. سلام وقت بخیر گوشیS6 بنده مدیریت هوشمندش غیر فعال شده بفرمایید چگونه فعال می شود. ممنون

  2. سلام گوشی s6 بنده امروز خاموش شده و هرکار می کنم روشن نمیشه. شارژ هم کردم نشد

  3. سلام ببخشید سامسونگ ۱-برنامه های این گوشی رو برای ایران تحریم کرده یا نه ۲-بین این گوشی و lg g4 کدوم خوبه و ۳- خوبه این گوشی رو بخرم با وایسم نوت ۵ بیاد ممنون

  4. سلام یه سوال هر کی اس ۶ داره یا جوابشو میدونه بگه ! ممنوم
    ویدیوی حرکت آهسته به همراه صدا ضبط میشه ؟ و اینکه ایا میشه یه قسمت رو اهسته کرد و یه قسمت رو تند کرد ؟

  5. با سلام
    دکمه بک و منو توی اس ۶ من روشن نمیشه
    خیلی سرچ کردم توی تنظیمات ولی پیداش نمیکنم
    لطفا به من بگید چه جوری میتونم فعالش کنم که روشن بشه وقتی لمسش میکنم
    ممنونم

  6. سلام ببخشید من تو انتخاب بین s6 و note4 موندم اگه میشه راهنماییم کنید.