Call of Duty: Black Ops III در راه است + تریلر

Scott Lowe مدیر روابط عمومی اکتیویژن در وب سایت این شرکت بازی Call of Duty: Black Ops III را تایید کرده و خبر از انتشار آن در اواخر ۲۰۱۵ داده است.این خبر اندکی پس از انتشار اولین تیزر این بازی منتشر که که در آن به تاریخ ۶ اردیبهشت ( ۲۶ آوریل ) اشاره شده بود.

مدیر روابط عمومی اکتیویژن گفت :

پس از مدتی مخفی کار کردن Treyarch با عنوان آینده Call of Duty: Black Ops III بازگشته است. مطمئنا سوالات بسیاری درباره این بازی دارید اما خبر خوب این است که شما می توانید در روز یکشنبه ۲۶ آوریل با معرفی بازی پاسخ تمامی سوال های خود را دریافت کنید.

بیش از ده سال است که مجموعه‌ی «ندای وظیفه» جایگاهی ثابت در میان بازی‌های رایانه‌ای و ویدیویی سبک اکشن اول‌شخص برای خودش دست و پا کرده است. موفقیت این مجموعه با قسمت دوم که خط داستانی‌اش در جنگ جهانی دوم جریان داشت آغاز شد و تا همین لحظه ادامه پیدا کرده است. بعد از عرضه‌ی قسمت دوم مجموعه و فروش خیره‌کننده‌اش مسوولان «اکتیویژن»، شرکت ناشر بازی تصمیم گرفتند تا طبق یک برنامه‌ی زمانه‌بندی دقیق هر سال یک قسمت جدید از این بازی را در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار بدهند.

Call-of-Duty-Black-Ops

پروژه‌ی فشرده‌ی ساخت یک بازی جدید در هر سال، اکتیویژن را مجبور کرد تا دو استودیوی بازی‌سازی جداگانه را به این منظور به‌کار بگیرد. یکی از این استودیوها «اینفینیتی‌وارد» نام دارد و دیگری «تری‌آرک» (Treyarch). در ابتدای کار اینفینیتی‌وارد که مسوول ساخت خرده مجموعه‌ی «جنگاوری نوین» (Modern Warfare) بود، حسابی می‌تاخت و بازی‌های‌اش فروش چند میلیون دلاری را تجربه می‌کردند. اما به مرور تری‌آرک هم توانست فرمول طلایی را پیدا کند و با آغاز خرده مجموعه‌ی «عملیات سری» (Black Ops) سود چشم‌گیری نصیب خودش و ناشر بازی کند. البته دعواهای حقوقی میان مسوولان اینفینیتی‌وارد و اکتیویژن هم در رشد یک‌باره‌ی تری‌آرک بی‌تاثیر نبود.

قسمت‌های اول و دوم خرده مجموعه‌ی عملیات سری حسابی در میان بازی‌کننده‌ها گل کردند و در مدت کوتاهی توانستند اکثر آمارهای فروش را جابه‌جا کنند. اما ساخت این خرده سری به ناگهان متوقف شد. در حالی که تصور میشد ندای وظیفه‌ی سال گذشته را بازهم تری‌آرک می‌سازد، اکتیویژن خبر از ساخته شدن «ندای وظیفه: جنگاوری پیشرفته» (Call of Duty: Advanced Warfare) به دست استودیوی بازی‌سازی «اسلج‌هامر گیمز» داد. جنگاوری پیشرفته اولین قسمت از مجموعه‌ی ندای وظیفه بود که کاملا بر مبنای کنسول‌های نسل هشت‌ام ساخته شده بود.

۲۸۴۴۵۰۹-screen-shot-2015-04-08-at-5.04.46-pm

اما حالا تری‌آرک محبوب سکوت سه ساله‌اش را شکسته و خبر از ساخت قسمت جدیدی از مجموعه‌ی ندای وظیفه داده. قسمت بعدی از مجموعه‌ی ندای وظیفه قرار است قسمت سوم خرده سری عملیات سری هم باشد. با این‌که خبر ساخت این بازی تایید شده اما هیچ چیز از جزییات‌اش فاش نشده است. بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است بازی در روز شش‌ام اردیبهشت ماه رسما رونمایی و از جزییات آن پرده‌برداری شود. آن‌چه از تیزر کوتاه بازی برمی‌آید، در عملیات سری ۳ بار دیگر شاهد جنگ‌های آینده خواهیم بود. با این تفاوت که این‌بار جهان آینده بیش از هر زمان دیگری در تاریکی فرو رفته و دیگر جای امیدی برای نجات بشریت باقی نمانده است. سازنده‌ها عملیات سری۳ را با هشتگ backinblack معرفی کرده‌اند. تا زمان رونمایی رسمی از بازی زمان زیادی باقی نمانده است. در کم‌تر سه هفته‌ی دیگر از ندای وظیفه‌ی جدید با جزییات فراوان رسما رونمایی خواهد شد؛ اما آن‌چه تاکنون مشخص شده بازی حالت داستانی، چندنفره‌ی آن‌لاین و سناریوی زامبی را در خود خواهد داشت.

منابع : powerupgaming & vg247

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. من همه نسخه هاشو بازی کردم ولی به نضر من call of duty5بهترین بوده :In-Love: : ::Happy-Grin: :Thinking: