معرفي نسل جدید آئودی TT در نمايشگاه خودرو ژنو

audi tt 2015

سرانجام انتظارها به پایان رسید و آئودی از نسل جدید خوردوی کوپه محبوبش ، TT رونمایی کرد .نسل سوم آئودی TT با همان ابعاد جمع و جور  ، از طراحی قابل توجه و روحی اسپرت برخوردار است . آئودی در این خودرو از جدیدترین فن آوری هادر بخش های پیشرانه ، کنترل و ارتباطات بهره گرفته است .در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

آئودی  TT به لطف قوس های زیبا و انحنای ملایمی که در قسمت سقف دارد ، فرم بدنه منحصر بفردی را داراست که سبب شده به یک نماد بارز در دنیای خودرو تبدیل شود .
جلوپنجره جدیدی که به امضا نسل جدید محصولات آئودی تبدیل شده است و همچنین چراغ های جلو و عقب  ، مهمترین ویژگی ظاهری این خودرو می باشند . در حالت استاندارد آئودی از لامپ های زنون در کنار چراغ های LED  استفاده کرده است اما به صورت سفارشی می توان از چراغ هایی با تکنولوژی  Matrix LED بهره برد که در آن نور بالا بوسیله LED های قابل کنترل منحصربفرد تولید می شود .

audi tt 2015

به نسبت نمای جلو در قسمت عقب تغییرات محافظه کارانه بوده است . بازهم عنصر قابل توجه در نمای عقب چراغ ها هستند که همانند چراغ های جلو در دو نسخه  استاندارد و سفارشی عرضه شده اند . چراغ ترمز سوم که به صورت نواری باریک دو چراغ عقب را به هم متصل کرده است ، مطمئنا در شب جلوه ای خاص و متمایزکننده به آئودی TT می دهد .

{photo}92/12/14/Audi-TTS-2015-1{/photo}

درکابین نیز شاهد هارمونی بی نظیر صفحات و خطوط هستیم . همچنین سعی شده با طراحی ساده و استفاده کمتر از دکمه ها در بخش کنسول ، تمرکز راننده تنها به رانندگی و لذت بردن از آن معطوف شود . این فلسفه جدید را آئودی  virtual cockpit  نامگذاری کرده است . از مهمترین اجزای مورد استفاده در کابین می توان به صفحه نمایش TFT با ابعاد 12.3 اینچ و سیستم صوتی Bang & Olufsen با 12 بلندگو اشاره کرد .

audi tt 2015

آئودی فعلا عرضه دو نسخه TT و TTS را دستور کار خود قرار داده است که برروی پلت فرم  MQB فولکس واگن شکل گرفته اند . برای این دو نسخه 3 موتور 4 سیلندر گوناگون در نظر گرفته است  که همه  آن ها از توربوشارژر و سیستم تزریق مستقیم سوخت بهره می برند .

{photo}92/12/14/Audi-TTS-2015-2{/photo}

مدل TT  با موتور TFSI بنزینی با قدرت 230 اسب بخار و گشتاور 370 نیوتن متر و یا موتور TDI دیزلی با قدرت 184 اسب بخار و گشتاور 380 نیوتن متر عرضه خواهد شد که در ترکیب با جعبه دنده 6 سرعته دستی  قادر است آئودی TT را به حداکثر سرعت محدود شده 250 کیلومتر بر ساعت  برساند و شتاب نزدیک به  6 ثانیه را به ارمغان آورد (در صورت استفاده از جعبه دنده S tronic این رقم به 5.3 ثانیه خواهد رسید) .

audi tt 2015

در زیر هود نسخه TTS  ، موتور TFSI بنزینی با قدرت 310 اسب بخار و گشتاور 380 نیوتن متر آرام گرفته است که شتابی معادل 4.7 ثانیه دارد. نسخه TT با پیشرانه دیزل نیز شتاب 7.2 ثانیه و حداکثر سرعت 235 کیلومتر بر ساعت را ثبت کرده است .

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*