اپل احتمالا نسل دوم آيپد اير خود را ضد آب عرضه خواهد کرد

ipad-air-waterproof

یک تبلت ضدآب احتمالا با نام آیپد ایر ۲ توسط اپل معرفی می شود. براساس شایعات منتشر شده، اپل قصد دارد تا تبلتی ضدآب را به محصولات خود اضافه کند. انتظار می رود که اپل iPad Air 2 خود را در سال جاری معرفی و عرضه کند. همانطور که میدانید iPad Air در کنگره جهانی موبایل در سال ۲۰۱۴ عنوان بهترین تبلت را بدست آورد.

مدتی است که تبلت ها هم به خانواده دستگاههای ضدآب پیوسته اند. معمولا بعد از عرضه محصولی با یک ویژگی خاص، سایر شرکت ها هم سعی می کنند تا محصولی با ویژگی مشابه آن را تولید کنند، یعنی همان اتفاقی که درمورد ضدآب بودن گجت ها روی داد و یا بعد از معرفی طبقه بندی جدیدی از اسمارت فون ها با نام فبلت شاهد آن بودیم. بعد از معرفی این گونه محصولات شرکت های دیگر هم علاقمند به کسب تجربه در این بخش ها شده اند، اما اپل یکی از شرکت هایی است که نشان داده علاقه ای به انجام این کار ندارد و پیروی از سایر شرکت ها ندارد.

شرکت هایی چون سامسونگ و سونی در بخش تبلت های اندرویدی با تغییر استاندارها، هم در بخش ارتقا سایز و کیفیت صفحه نمایش قدم برداشته اند و هم سرعت دستگاه خود را افزایش داده اند. سونی اخیرا Sony Xperia Z2 را معرفی کرد که هم تبلتی باریک و سبک می باشد و هم از ویژگی ضدآب بودن برخوردار است.

سامسونگ نیز با معرفی گلکسی اس ۵ نشان داد که به استفاده از این ویژگی علاقمند است. حال باید دید که اپل هم علاقمند به استفاده از تکنولوژی ضدآب در محصولات جدید خود چون نسل جدید تبلت iPad Air می باشد.

براساس شایعات، iPad Air 2 در پاییز سال ۲۰۱۴ معرفی می شود، اما معمولا اپل تغییرات زیادی در محصولات خود نسبت به نسل قبلی ایجاد نمی کند. Ming-Chi Kuo تحلیلگر KGI Securities اعتقاد دارد که تبلت iPad Pro اپل که دستگاهی ۱۲.۹ اینچی است در تابستان عرضه نخواهد شد و شاید در سال آینده (۲۰۱۵) شاهد معرفی اینچنین محصولی از اپل باشیم.

به هر حال باید دید که شایعه معرفی تبلتی ضدآب از سوی اپل تا چه حد می تواند جدی باشد. آیا اساسا معرفی و عرضه محصولی با این ویژگی به اپل در کسب سهم بیشتری از بازار کمک خواهد کرد یا خیر.

منبع : ibtimes

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*