آغاز پیش فروش اپل واچ و فروش تمامی مدل ها تنها در 6 ساعت !

گمانه زنی ها از موفقیت و میزان فروش اولین ساعت هوشمند اپل یا همان اپل واچ بسیار متفاوت بوده است.پیش از این برخی عقیده داشتند که اپل واچ محصولی شکست خورده است که فروش خوبی نخواهد داشت و برخی هم برخلاف گروه اول ، فروش بسیار خوب این محصول را پیش بینی کرده بودند.به هر حال ظاهرا گروه دوم درست پیش بینی کرده بودند چرا که بر اساس گزارش های اولیه  در پیش فروش این ساعت هوشمند که از دیروز آغاز شده تمام مدل های آن تنها در 6 ساعت به فروش رفته است !

در گزارش دیگری «جین مانستر» (G. Munster) از تحلیلگران «پایپر جافری» (Piper Jaffray) نیز خبر داده که برخی از مدل‌های اپل واچ در کمتر از چند دقیقه به فروش رسیدند.به گفته این تحلیلگر، بیشتر مدل‌های اپل بین 10 تا 30 دقیقه (با توجه به مدل آن‌ها) به فروش رسیده‌اند. همچنین درحالی که اپل گفته بود در زمانی بسیار زود این ساعت‌ها را به دست خریداران خواهد رساند، همزمان با پیش‌فروش خبر داده که مشتریان باید بین 4 تا 6 هفته و یا تا ماه‌های ژوئن/جولای برای دریافت خریدهای خود منتظر بمانند.

همزمان طبق گزارش‌های اولیه اپل واچ 20 هزار دلاری (Apple Watch Edition) نیز خوش درخشیده و حداقل در کشور چین (که پیشبینی می‌شد بیشترین فروش را داشته باشد) در کمتر از یک ساعت تمامی مدل‌های آن به فروش رفته است. «بن تامپسون» (B. Thompson) از تحلیلگران مشهور بازار در توییتی نوشته که تمامی فروشگاه‌های بزرگ چین را چک کرده و همه آن‌ها از تمام شدن گران‌قیمت‌ترین مدل اپل واچ خبر داده‌اند.

با وجود این اخبار، تعداد اپل واچ ‌های به فروش رفته مشخص نیست و باید در انتظار آمار رسمی اپل باشیم.

درخواست‌ بسیار بالا برای فروش اولیه‌ی اپل واچ تعجب برانگیز نیست. «آنجلا آرنتس» (A. Ahrendts) مدیر فروشگاه‌های فیزیکی اپل چند روز قبل از آغاز پیش فروش گفته بود: “بنا بر آمار بالای بازدیدکنندگان فروشگاه‌های فیزیکی و غیرفیزیکی اپل، پیشبینی می‌شود که میزان درخواست‌های اولیه بیشتر از موجودی انبارها باشد.”

به نظر می‌رسد اپل در تولید ساعت‌های هوشمند خود مشکلاتی را تجربه می‌کند. این شرکت در سپتامبر گذشته و همزمان با معرفی اولیه گفته بود که در اوایل سال 2015 آن را روانه بازار می‌کند. اما اوایل سال 2015 تقریبا به انتهای خود رسید و حالا اپل اعلام کرده که از 24 آوریل فروش رسمی اپل واچ را آغاز خواهد کرد.

بر اساس گزارشی که تحلیلگر پایپر جافری تهیه کرده، تعداد محدودی از مشتریان اپل ساعت هوشمند این شرکت را دریافت خواهند کرد و بیشتر کاربران باید تا میانه می یا ژوئن برای دریافت ساعت پیش خرید کرده‌ی خود منتظر بمانند.

منبع : businessinsider

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اپل میدونه اگه یه جنس بد هم بزنه باز هم فروش میکنه چون تو امریکا برند اپل احترام میزارن

  2. مشخص بود میفروشه
    اپل طرفدارای خودشو داره که براش مهم نیست چی عرضه میشه
    در هر صورت به اپل وفادارن
    طرفداراش تو کشور خودمون هم نمونه اعلاشه