آغاز فروش جهانی گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج : سامسونگ امیدوار به ثبت رکورد

پرچم دار سال گذشته سامسونگ ، یعنی گلکسی اس 5 فروش چندان موفقی را برای این کمپانی دربر نداشت و حالا تمام توجه ها به میزان فروش کهکشانی های امسال سامسونگ جلب شده است.کمپانی سامسونگ رسما از روز گذشته فروش جهانی گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج را آغاز کرده و با توجه به بازخوردهای مثبت نسبت به این دو گوشی ، سامسونگ انتظار یک فروش بسیار خوب از این دو اسمارت فون را دارد.

بازخوردهای بسیار مثبت منتقدین سبب شده تا برخی تحلیلگران انتظار فروشی 50 میلیونی برای پرچمداران سامسونگ تنها در سال 2015 داشته باشند. «لی سانگ چول» رییس بخش بازاریابی موبایل سامسونگ نیز می‌گوید: “انتظار داریم که حجم فروش به بالاترین رکورد در میان سری گلکسی دست پیدا کند.”

Galaxy-S6-and-S6-Edge-1

«جی‌.کی شین» مدیر بخش موبایل سامسونگ نیز پروژه‌ی تولید گلکسی های اس6 را “بازگشت سامسونگ به اصول” خوانده و از توجه به خواست‌های ابتدایی مشتریان در طراحی محصولات جدید سخن گفته است. به اعتقاد وی نوآوری حقیقی تنها حرکت به سمت جلو نیست و از دید سامسونگ تولید محصولی که زندگی روزانه کاربران را راحت تر و لذت‌بخش تر کند، نوآوری واقعی محسوب می‌شود.

شین در ادامه خبر داده که سامسونگ برای تامین به موقع درخواست‌های مدل اج گلکسی اس6 با مشکل مواجه شده است. ظاهرا علت این تاخیر افزایش درخواست این مدل از سوی اپراتورهای طرف قرارداد سامسونگ و همچنین دشواری تولید صفحه نمایش‌ های انحنادار است.

فروش گلکسی اس6 و اس6 اج در آمریکا، بریتانیا، آلمان و فرانسه آغاز شده، اما دیگر بازارهای دنیا به خصوص آسیا و آفریقا باید حداقل یک هفته دیگر تا ورود پرچمداران سامسونگ به کشورهایشان در انتظار باشند.

منبع : thevegre

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*