انتشار تصویری از قسمت پشت ال جی جی 4 : اطلاعات جدید از لنز دوربین و اشاره به پوشش چرمی

دو روز پیش بود که اولین ویدیوی تبلیغاتی گوشی ال جی G4 منتشر شد و اطلاعات خوبی از دوربین پرچم دار جدید LG در اختیار ما قرار داد.حالا تصویری واضح از قسمت پشت ال جی جی 4 منتشر شده که علاوه بر دوربین به پوشش چرمی این گوشی هم اشاره دارد.

میزان گشادگی دوربین LG G4 نیز f1/8 اعلام شده، میزانی که می‌تواند عکس‌برداری در نور کم را بهتر انجام داده و یک سر و گردن از رقبای خود در این زمینه بالاتر باشد. یکی دیگر از مواردی که در ویدئو رسمی منتشر شده وجود نداشت، شکل دکمه‌های کنترلی صدا هستند که حالا به صورت کامل می‌توانیم آنها را ببینیم.

اما شاید مهم‌ترین موضوعی که در این تصویر می‌توانیم به آن اشاره کنیم، مهر تاییدی بر شایعات استفاده‌ی ال‌جی از چرم می‌باشد، چرا که پیشتر اعلام شده بود که ال‌جی، G4 را با بدنه‌ی پلاستیکی عرضه خواهد نمود. البته توجه داشته باشید که هنوز این موضوع مشخص نشده که ال‌جی چگونه قصد دارد این گوشی‌هوشمند را همچون گلکسی نوت 3 تنها با بدنه‌ی چرمی عرضه کند و یا اینکه به فکر استراتژی شرکت موتورلا و عرضه‌ی مدل‌هایی با بدنه‌های مختلف همچون Moto X باشد.

به هر شکل، کمپانی کره‌ای ال‌جی قصد معرفی محصولی بزرگ را داشته و شمارش معکوس آن به همراه این تصویر منتشر شده، افراد بسیاری را در انتظار نگه داشته است. بسیاری از کارشناسان معتقدند که LG G4، با استقبال بیشتری نسبت به Samsung Galaxy S6 edge معرفی می‌شود.

منبع : pocket-lint

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*