ایسوس به زودی مدل جدید پدفون خود را بانام PadFone S PLus در مالزی معرفی خواهد کرد

پدفون (PadFone) ایسوس گجت ترکیبی جالبی است که به یک تبلت و یک گوشی هوشمند را در دل خود جای داده است. PadFone ایسوس در واقع یک تبلت است که در قسمت پشتی خود یک گوشی هوشمند را جای داده و هرکدام از این دستگاه ها به صورت جداگانه قابل استفاده هستند.حالا خبر رسیده که کمپانی ایسوس می خواهد مدل جدید پدفون را با نام پدفون اس پلاس (PadFone S PLus ) با قیمت 302 دلار 8 آوریل در مالزی عرضه نماید.

ایسوس در اکتبر سال قبل بود که به معرفی پدفون اس با قیمت 275 دلار برای مالزی پرداخت اما پدفون اس پلاس در واقع یک نسخه بروزرسانی شده پدفون اس محسوب می‌گردد. اسمارت فون پدفون اس پلاس از ویژگی‌هایی همچون صفحه‌نمایش 5 اینچی Full HD، پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 801 با فرکانس 2.3 گیگاهرتزی، حافظه 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و دوربین عقب 13 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئوی 4K بهره می‌برد.

البته ویژگی‌های پدفون اس پلاس تنها به این مشخصه‌ها ختم نمی‌شود و دارای ویژگی مانند دوربین 2 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 1080پیکسلی، امکانات ارتباطی Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac ،Bluetooth 4.0 ،NFC ،USB Host، پشتیبانی از میکرو یو اس بی و پورت اسلیم، فضای ذخیره سازی 50 گیگابایتی در Asus web storage و باتری 2300 میلی آمپری است.

همانطور که گفته شد این دستگاه 8 آوریل توسط کمپانی تایوانی ایسوس در مالزی عرضه خواهد شد.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*