ViewSonic هم با 3 گوشی جدید به نمایشگاه بارسلون می رود

 

 

این هم سه تلفن جدید از ViewSonic که تا معرفی در کنفرانس دنیای موبایل بارسلون تاب نیاورده اند و حالا پیش از معرفی رسمی در نمایشگاه با آنها آشنا می شوید. هر سه مدل با اندروید نسخه 4.0 هستند.
در بالا شما ViewPhone 4s را می بینید که نمایشگری دوست داشتنی 3.5 اینچی با رزولوشن 960 در 640 پیکسل و از نوع Clear IPS دارد و در این مورد بسیار شبیه نمایشگر رتینای آیفون است. با یک دوربین ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین VGA در جلو و پردازشگری 1GHz.

 


تلفن دوم که تا حدی شبیه تلفن های لومیای نوکیا است، ViewPhone 4e نام دارد. این یکی هم 3.5 اینچی است، اما رزولوشن پایین تر است. یعنی 480 در 320 پیکسل و پردازشگر هم ضعیف تر و 650MHz است. دوربین هم ۳ مگاپیکسلی است. البته شرکت ویوسونیک به ضخامت 10.3 میلیمتری آن افتخار می کند.

 


مدل سوم که ViewPhone 5e نام دارد، یک گوشی ۵ اینچی با رزولوشن 800 در 480 پیکسل است و از دو سیم کارت پشتیبانی می کند. بنابراین علاقمندان اندروید که به دنبال یک تلفن دو سیم کارتی با اندروید 4.0 بودند حالا یک گزینه جدید در اختیار دارند.
در مورد بقیه مشخصات این مدل فعلا اطلاعاتی نداریم. اما اگر چند روز صبر کنید با معرفی رسمی آنها در نمایشگاه بارسلون خبر اش را همینجا در گجت نیوز می خوانید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*