ال‌جی برای بهره‌ورترین ماشین لباسشوئی جهان گواهی‌نامه Eco Design را دریافت کرد

شرکت ال‌جی الکترونیکس (LG) اولین شرکت در صنعت لوازم خانگی است که گواهی‌نامه Eco Design را از  LCIE Bureau Veritas که سازمانی فرانسوی برای تست صنعتی لوازم الکترونیکی است دریافت کرد. ماشین لباسشوئی مدل F84912WH این گواهی‌نامه را برای رعایت و پیشتازی در مجموعه‌ای از استانداردهای تعیین شده توسط LCIE نظیر میزان مصرف انرژی، میزان مصرف مواد اولیه، میزان انتشار مواد خطرناک و تعداد قطعات استفاده شده در ساخت ، به دست آورده است.

بهره‌وری این ماشین لباسشوئی 40 درصد از بالاترین درجه اتحادیه اروپا بیشتر است و با مصرف سالانه تنها 117 کیلو وات ساعت، بالاترین بازده در جهان را دارد. همچنین، این ماشین لباسشوئی مصرف مواد شوینده ای را که اثر بدی بر محیط زیست دارند، به کمترین حد ممکن می‌رساند. در مقایسه با مدل‌های معمولی، اسیدسازی تا 9 درصد، آسیب به منابع طبیعی تا 23 درصد، انتشار گازهای گلخانه‌ای تا 12 درصد و مواد آسیب رساننده به لایه اُزن تا 34 درصد کاهش یافته است.

ماشین لباسشوئی ال‌جی همچنین قابلیت و کارایی بهتری را تضمین می‌کند. با اتصال مستقیم موتور به دیگ، قابلیت  6 Motion Direct Driveال‌جی از ترکیب 6 برنامه  قابل‌تنظیم متفاوت برای انواع لباس‌های مختلف استفاده می‌کند. به کمک تکنولوژی 6 Motion Direct Drive ، از میزان چروک و آسیب به لباس ها کاسته می شود.  در ضمن، فناوری سیکل آبکشی سریع منحصربه‌فرد شرکت ال‌جی (TurboWash™) از یک نازل فشار بالا برای اسپری کردن ذرات ریز آب به لباس‌ها در طول سیکل آبکشی، سریع بهره می‌برد که زمان شستشو را فوق‌العاده کم می‌کند.

سئونگ جین جو، رئیس و مدیر اجرائی لوازم خانگی و تهویه مطبوع شرکت ال‌جی می‌گوید: “در شرکت ال‌جی نه تنها کارائی لوازم خانگی مهم است، بلکه ما باید تأثیر محصولاتمان را بر روی محیط زیست در نظر بگیریم. ما از این جایزه بسیار خوشحالیم به ویژه اینکه هدف ما پیشگامی جهانی در صنعت لوازم خانگی با محصولات کم‌مصرف و با دوام است.”

LCIE Bureau Veritas ، با بیش از 100 سال تجربه، بزرگترین سازمان تحقیقاتی خصوصی و غیر انتفاعی فرانسه است که تجهیزات الکترونیکی را تست می‌کند. گواهی‌نامه‌ها و ارزیابی محصولاتی که از این سازمان جایزه دریافت می‌کنند در تمام اروپا به شدت مورد احترام نهادهای مهم و تصمیم‌ساز قرار می‌گیرند.

LCIE certification on F84912WH (1)

منبع : LG

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. توربو از موتور و ماشین به ماشین لباس شوی هم راه پیدا کرده جلل خالق

  2. الجی فقط بدرد ماشین لباس شویی میخوره نباید گوشی بزنه بره یخچال و ماشین لباسشویی بسازه