سامسونگ در حال کار بر روی صفحه نمایش های منعطف گلکسی اس 7 و گلکسی نوت 5 !

پیش از این در خبر ها داشتیم که سامسونگ در سال 2016 یک گوشی با صفحه نمایش کاملا منعطف را به بازار عرضه خواهد کرد.حتی پتنت یک گوشی با صفحه نمایش قابل انعطاف هم پیش از این توسط سامسونگ به ثبت رسیده بود.حالا یک منبع بدون نام از کره ی جنوبی گزارش داده که بخش تولید نمایشگرهای سامسونگ در حال آماده سازی صفحه نمایش گلکسی اس 7 است که به احتمال زیاد در فصل اول سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد.

بنا به گزارش ETNews کره ی جنوبی سامسونگ اعلام کرده از زمانی که تولید و عرضه ی سامسونگ گلکسی اس ۷ آغاز شود، شرکت ماهانه به ۸ میلیون صفحه نمایش برای این محصول احتیاج دارد. به این دلیل دپارتمان تولید نمایشگر سامسونگ هم اکنون فعالیت خود را در زمینه گسترش فعالیت خود در بزرگترین کارخانه اش آغاز کرده تا بتواند خط تولید شیشه ی خود را به خط تولید پلی آمید تغییر دهد.

پلی آمید پلیمری است که در ساخت صفحه نمایش های منعطف OLED به کار گرفته می شود و کار با این ماده بسیار دشوار است. بنابراین سامسونگ به سختی به دنبال یافتن راهی است تا بتواند پاسخگوی تقاضای مشتریان گلکسی اس ۷ باشد. انتظار می رود فر آیند راه اندازی خط تولید تا ماه آگوست تکمیل شود.

محصول دیگری که انتظار می رود با این نوع صفحه نمایش معرفی شود سامسونگ گلکسی نوت ۵ است،  شاید سامسونگ همزمان با رونمایی از فبلت محبوب ۲۰۱۵، نسل جدید سری اج را نیز معرفی نماید.

به نظر شما معرفی سامسونگ گلکسی اس ۷ با صفحه نمایش منعطف چه تاثیری در میزان تقاضای این محصول خواهد گذاشت؟

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*