ایسر تلفن Liquid با صفحه نمایش 3.7 اینچ و اندروید 4 را معرفی کرد

 


امروز ایسر اعلام کرد که تلفن هوشمند Liquid Glow را که مجهز به سیستم عامل اندروید 4.0 است، آماده نمایش در نمایشگاه MWC 2012 بارسلونا کرده است. این تلفن مجهز به صفحه نمایش 3.7 اینچ و دوربین 5 مگاپیکسلی می باشد و قرار است به زودی وارد بازار جهانی شود.
نمایشگاه تخصصی موبایل، MWC 2012 تا دو روز دیگر رسما شروع به کار می کند و شرکت های تولید کننده تلفن های همراه، جدیدترین محصولات خود را در این نمایشگاه به نمایش عموم در خواهند آورد. معمولا همه ساله در این نمایشگاه مشخص می شود که در سال پیش رو باید انتظار چه تلفن هایی را کشید.
ایسر نیز که هنوز نتوانسته حضور پررنگی در بازار ابزارهای هوشمند (تلفن و تبلت) داشته باشد، امروز تلفن Liquid Glow را معرفی کرد که قرار است در رنگ های صورتی، سفید و مشکی تولید و روانه بازار شود. این تلفن مجهز به اندروید 4 یا ساندویچ بستنی دوست داشتنی گوگل است و از NFC نیز پشتیبانی می کند تا کاربران بتوانند از آن به عنوان جایگزین ایمن بلوتوث برای ایجاد ارتباط و انتقال اطلاعات بین ابزارهای مجهز به NFC استفاده کنند.
دوربین پشت این گوشی 5 مگاپیکسل با فلش LED است. متاسفانه هنوز اطلاعات بیشتری در رابطه با این تلفن در دسترس نیست ولی تا دو روز دیگر اطلاعات کامل آن منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*