مشخصات کامل گوشی ال جی G4 در بنچمارک GFXBench فاش شد

دیروز ال جی دعوت نامه مراسم رونمایی از اسمارت فون ال جی جی 4 را در تاریخ هشتم اردیبهشت ( ۲۸ آوریل ) ارسال کرد.تا امروز شایعات وگمانه زنی های بسیاری از مشخصات سخت افزاری G4 منتشر شده اما بنچمارک GFXBench به این شایعات پایان داده و مشخصات این محصول را فاش کرده است.

طبق این بنچمارک پرچمدار بعدی ال‌جی دارای صفحه نمایشی 5.5 اینچی با رزولوشن 2560×1440 پیکسل (تراکم پیکسلی 534)، چیپست اسنپ‌دراگون 808 که مدلی 64 بیتی، شش هسته ای (شامل چهار هسته آرم کرتکس A53 و دو آرم کرتکس A57 و پردازنده گرافیکی آدرینو 418 است.) خواهد بود.

همانطور که میدانید اسنپ‌دراگون 808 از لحاظ مشخصات سخت افزاری پایین تر از مدل هشت هسته ای 810 با گرافیک آدرینو 430 قرار می‌گیرد. دیگر مشخصات این گوشی نیز شامل رمی 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی (بدون اشاره به اسلات میکرو اس‌دی)، دوربین عقب 16 مگاپیکسل با قابلیت ضبط ویدیوهای 4k و دوربین جلوی 8 مگاپیکسل است.

lg-g4-benchmark

وبسایت «فون آرنا» دو فرضیه را برای به کارگیری یک چیپست اسنپ‌دراگون 808 به جای 810 مطرح کرده است. این وبسایت می‌گوید که یکی از دلایل به کارگیری اسنپ‌دراگون 808 می‌تواند به شایعات مرتبط با گرم‌شدن بیش از حد اسنپ‌دراگون 810 مرتبط باشد که ال‌جی تصمیم گرفته آن را برای پرچمدار بعدی خود کنار بگذارد. اما مدیران ال‌جی گفته بودند که اسنپ‌دراگون 810 کمتر از دیگر چیپست های کوالکام گرم می‌کند و همین حالا نیز «جی فلکس دو» از این چیپست بهره می‌برد.

گمانه‌زنی دوم به خبر اخیری مربوط می‌شود که اخیرا از سوی وبسایت های کره ای منتشر شده است. وبسایت Korea Herald گفته که سامسونگ قصد دارد در نیمه‌ی دوم سال گوشی ال‌جی G4 Note را با سخت افزاری بالاتر از سری G کنونی روانه بازار کند. (انتشار یک گوشی رده بالا و بهتر از سری G کنونی توسط مدیران ارشد ال‌جی نیز تأیید شده است.) بنابراین ممکن است ال‌جی تصمیم به استفاده از اسنپ‌دراگون 810 برای گوشی بالارده G4 Note گرفته باشد.

منبع :phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. سامسونگ قصد دارد در نیمه‌ی دوم سال گوشی ال‌جی G4 Note را با سخت افزاری بالاتر از سری G کنونی روانه بازار کند.

  2. انصافا انتظارات از ال جی برای جی فور خیلی بیشتر بود! خیلی!
    البته میگن ال جی گذاشته تو جی 4 نوت که 6 ماه بعد میده کولاک کنه.
    ال جی با جی تو اومد ترکوند ، با جی تری قدرتنمایی رو ادامه داد، اما نمیدونم با این وضع میتونه همچنان تو صدر جدول باشه؟ مگر اینکه تو رابط کاربری و قابلیت های گوشی ترکونده باشه.
    آخه مسئول ال جی گفته بود گوشی کاملا متفاوتی خواهد بود جی فور.