تصویر و مشخصات منتسب به یک تبلت 8.9 اینچی اچ تی سی به بیرون درز کرد

اگر پیگیر آخرین اخبار گجتی و فناوری های روز دنیا در گجت نیوز باشید ، حتما می دانید که شرکت تایوانی اچ تی سی در تاریخ 20 فروردین امسال میزبان یک مراسم اختصاصی برای معرفی محصولات جدید خود می باشد.تا امروز مشخصات چند اسمارت فون که انتظار می رود در این مراسم رونمایی شود منتشر شده اما اکنون شایعات حکایت از احتمال معرفی یک تبلت 8.9 اینچی توسط این شرکت در آن رویداد دارد.

htc-8.9-tabletبا توجه به اخباری که به سرعت در حال انتشار است، تبلت جدید اچ‌تی‌سی صفحه نمایشی شیشه‌ای و 8.9 اینچی با وضوح تصویر 1530×204 خواهد داشت. همچنین، پردازنده‌ی 8 هسته‌ای این تبلت که Allwinner H8 نام دارد، فرکانسی معادل با 2.2 گیگاهرتز داشته و از تکنولوژی ساخت 22 نانومتری بهره می‌برد.

پردازشگر گرافیکی (GPU) این تبلت نیز PowerVR SGX544 نام داشته و وظیفه‌ی سنگینی برای اجرای بازی‌ها خواهد داشت. 2 گیگابایت حافظه‌ی داخلی رم و عرضه در دو مدل 16 و 32 گیگابایتی، از دیگر مشخصات این تبلت به حساب می‌آیند.

اما نکته‌ی جالب این تبلت، دوربین با کیفیت و قدرتمند آن است چرا که دوربین پشتی این تبلت، از سنسوری 16 مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن نیز از سنسوری 8 مگاپیکسلی بهره برده و می‌تواند رقیبی جدی برای سایر تبلت‌هایی باشد که دوربین ضعیف‌تری دارند.

در مورد باتری این تبلت، شایعه شده که سازندگان از یک باتری 6700 میلی‌ آمپرساعتی در ساخت آن استفاده کرده‌اند که می‌تواند مدت زمان زیادی دوام بیاورد. از دیگر شایعات منتشر شده نیز می‌توان به ضخامت 7.88 میلی‌متری، اندروید 5.0 و رابط کاربری Sense 7 اشاره کرد.

البته به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی قصد شگفت‌زده کردن کاربران را دارد چرا که از اسپیکرهای BoomSound در تبلت جدید خود استفاده خواهد کرد. البته لازم به ذکر است که این تبلت جدید در دو مدل مخلتف عرضه خواهد شد یکی از آنها، از شبکه‌ی 4G LTE نیز پشتیبانی می‌کند.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. دوستانی که میخواهند ابن تبلت رو بخرند فک کنم این پردازشگر جوابگوی دوستان گیمر نباشه چون چیپ های PowerVR را بیشتر به عنوان تک هسته در کمک کردن به دستورات مجهز میکنن تا اونجایی که اطلاعات دارم چیپ powervr به تنهایی نمیتواند جوابگوی این تبلت باشه

  2. :Pleasure: سلام اگر واقعا مشخصاتش این باشه عالیه فقط ی خورده رزلوشن صفحش بنظرم پایینه

    • 2048×1530 پایینه ناموسن ؟!
      واس همچی تبلتی عالی هم هست ، اگه دوربین ، ظاهر ، پردازنده و یه سری چیزا رو حذف کنیم میشه همون نکسوس 9 !
      منتظر تست های بنچمارکشم چون این پردازنده بدجور ناشناسه برام !!
      اگه خوب بود سه سوت میخرمش چون دیگه وقتشه ..!