مایکروسافت مجموعه آفیس را برای گجت های زیر 10 اینچ رایگان کرد !

به نظر می رسد که سیاست های کمپانی نرم افزاری مایکروسافت به کلی تغییر کرده و این غول دنیای تکنولوژی در حال تغییر و تحولات بزرگی است.این شرکت پس از اولین سورپرایز خود در کنفرانس چین که قابلیت بروزرسانی نسخه غیر قانونی ویندوز ۷ و ۸ را به ویندوز ۱۰ را داده بود حالا با اعلام دانلود و نصب رایگان بسته نرم‌افزاری آفیس بر روی دستگاه‌هایی با صفحه‌نمایش کمتر از ۱۰ اینچ همه را بهت زده کرد است !

مایکروسافت Kirk Koenigsbauer معاون بخش اپلیکیشن‌های تحت وب و خدمات آفیس ۳۶۵ در پستی در وبلاگ خود اعلام کرد که بسته نرم‌افزاری آفیس برای تمام گوشی‌های هوشمند رایگان خواهد شد. در واقع هر دستگاهی با صفحه‌نمایشی کوچک‌تر از ۱۰ اینچ با هر سیستم عاملی نظیر ویندوز، اندروید و IOS می‌توانند به رایگان از بسته نرم‌افزاری آفیس استفاده کند .

Free-Microsoft-Office 1

بر اساس تحقیقات انجام شده ، افرادی که از اسمارت فون هایی با صفحه‌نمایش کوچک‌تر از ۱۰ اینچ بهره می برند، در دسترسی به سیستم‌های رومیزی، تبلت های حرفه‌ای و مک بوک دچار مشکل هستند . بر این اساس این‌گونه کاربران در بهره‌مندی از کیبورد و موس محروم بوده ، بنابراین در دسته‌ی کاربرانی که از دستگاه‌هایی با صفحات لمسی حرفه‌ای که برای طراحی یا ارائه‌ی تجاری استفاده می‌کنند، قرار نخواهند گرفت. کاربران می‌توانند از طریق ورود به سیستم آفیس ۳۶۵ و با پرداخت هزینه‌ای به صورت ماهانه، فایل‌های خود را بر روی سرور ابری این کمپانی ذخیره کنند تا از هر کجا قابل دسترسی باشد.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*