نگاهی به مشخصات ، ویژگی ها و طراحی احتمالی گلکسی نوت 5 سامسونگ

با اینکه هنوز چیزی از معرفی گلکسی نوت 4 سامسونگ نگذشته و مدت زمان بسیاری تا معرفی گلکسی نوت 5 باقی مانده است ، اما گمانه زنی ها و شایعات پیرامون این محصول سامسونگ در فضای مجازی از همین حالا آغاز شده است.

سامسونگ با معرفی گلکسی نوت 4 اج و همچنین گلکسی اس 6 و اس 6 اج ، ثابت کرد که حرف های جدیدی در صنعت گوشی های هوشمند برای گفتن دارد.در واقع اینگونه می توان گفت که ارائه محصولات نوآورانه ای همچون گلکسی نوت 4 اج و گلکسی اس 6 اج باعث امیدواری طرفداران این شرکت و همچنین افزایش بیش از پیش توجه ها به صنعت موبایل سامسونگ شده است.حتی دیروز در خبر ها داشتیم که سامسونگ سال 2016 یک گوشی کاملا منعطف معرفی خواهد کرد.

پس چیز عجیبی نیست که گمانه زنی ها برای Galaxy Note 5 سامسونگ به این زودی آغاز گردد.تمام شایعات طبق انتظاری که داریم به این موضوع تاکید دارند که نوت 5 خیلی بهتر از نوت 4 خواهد بود. به خصوص در زمینه باتری گفته می شود که نوت 5 یک باتری 4000 میلی آمپری را در خود می بیند، این در حالی است که نوت 4 باتری ای 3220 میلی آمپری دارد.

در زمینه پردازنده اگرچه تصور می کنیم که استفاده از پردازنده اسنپدراگون 810 چندان جذاب نباشد اما احتمال اینکه این پردازنده در نوت 5 وجود داشته باشد زیاد است.علاوه بر این نوت 5 بنابر آخرین گزارش ها و شایعات رم 4 گیگابایتی داشته در حالی که حافظه داخلی آن 128 گیگابایت است.همچنین پشتیبانی از کارت حافظه خارجی نیز برای آن در نظر گرفته خواهد شد.صفحه نمایش نوت 5 با توجه به این شایعات 5.9 اینچی خواهد بود و کیفیت 2160×3840 پیکسل خواهد داشت. دوربین نوت 5 نیز کیفیت 20 مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن 5 مگاپیکسلی خواهد بود.

از مشخصات فنی گه گذر کنیم ، احتمالا سامسونگ در طراحی گلکسی نوت 5 هم ما را شگفت زده خواهد کرد.ورود این شرکت به عرضه گوشی هایی با صفحه نمایش غیر متعارف ( خمیده ) و همچنین تغییر در رویه همیشگی استفاده از پلاستیک در بدنه پرچم داران ، بسیار بیشتر از گذشته ما را چشم انتظار محصولات جدید این شرکت از جمله گلکسی نوت 5 کرده است.

به هر حال تمام موارد بیان شده در این مطلب فعلا در حد شایعه و گمانه زنی است و هنوز مشخص نیست با چه محصولی روبرو خواهیم شد.اما بدون شک ، این نوآوری های سامسونگی باعث خواهد شد تا رقبای سرسخت آن هم به فکر تغییر و تحولات اساسی و ارائه محصولاتی نوآورانه از خود باشند.پس انظار داریم تا پایان سال میلادی جاری و همچنین سال 2016 شاهد محصولاتی متفاوت و جذاب از سوی کمپانی های مختلف باشیم.

نظر شما درباره گلکی نوت 5 و در کل گوشی های آینده کمپانی سامسونگ چیست ؟ آیا شرکت های بزرگی همچون اپل احساس خطر می کنند ؟

در انتهای مطلب شما را به دیدن یک طرح مفهومی از Galaxy Note 5 سامسونگ دعوت می کنیم :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

19 دیدگاه

  1. :Approve: :Approve: من جدیدا نوت۴گرفتم ،دوبار هم تعویض کردم چون هنگ میکرد .ینی صفحش یه ثانیه دیر جواب میداد الان از خرید مجدد اون منصرف شدم میخام ۵ بگیرم نظرتون چیه

  2. طراحی این مفهومی هست و هنوز واقعیت نداره شما باید طراحی سونی z5 رو ببینید که با تغییرات خیلی نسبت به z3 پلاس چه شاهکار مهندسی درست کرده، واقعاً زیباست، یشنهاد میکنم حتما اونم ببینید

  3. با عرض سلام به همه دوستان عزیززززز.

    من هم ال جی هم سونی هم سامسونگ داشتم.

    ولی خداااییش توو این گوشیا که داشتم فقط و فقط نوت اج بهترینشون بود.

    رابط کاربری سامسونگ با ال جی و مخصوصا سونی آسمون تا زمین تفاوت داره.

    اگه قصد خرید گوشی دارین، اولین انتخابتون سامسونگ باشه، حالا میخواد نوت اج دو میلیونی باشه یا پرایم ۵۰۰ تومنی……… مطمئن باشین سامسونگ هوای همه ی مشتری هاشو داره.
    مثل سونی نیست که نسخه اندروید گوشی های زیر یه تومنشو اصلاااااا به روز نمیکنه.

  4. آیفون فقط اسم داره فقططططط

  5. سلا به نظر من هیچ رغیبی نمی توان برای note 5 در نظر گرفت ولی اگر خمیده نباشد بهتر است.

  6. سلام. بچه ها درسته که اگر این مشخسات در NOT 5 باشه عالی است. ولی میدون که سونی Z 4 را طراحی کرده وایسیم ببینیم کدمشون حرف اول رو میزنن… همه ی اینا به کنار شکل ظاهری از همه چیز مهم هست انصافا دیگه شکل ظاهری سونی ازهمه ی موبایل ها برتر است درسته یانه؟؟؟؟؟؟؟ بله درستههههههه

  7. وای منتظرش میمونم

  8. با سلام واحترام، من چگونه میتوانم مستقیما با سر مهندس تیم طراحی سامسونگ مکاتبهء پست الکترونیکی دشته باشم؟ اگر پاسخ بفرمائید متشکر میشوم.

  9. خدایی خودمونیما ولی آیفون فک کرده چی داره بزن لایکو :Approve: :Approve:

  10. افرین سامسونگ ولی نباید تا سال ۹۵ اینو معرفی کنه چون هنوز دو تا قول دیگر یعنی اس ۶ و اس ۶ اج به بازار جهانی وارد نشده به هر حال باید منتظر ماند ممون از بچه های گجت نیوز

  11. سلام
    اگه طراحی اینطوری باشه عالیه واقعا زیبا و دلنشین هستش که با بدنه فلزی فوق العاده میشه

  12. سامسونگ واقعا ترکونده و آیفون رو گذاشته تو جیب چپش :Movie-Time:

    اینجوری شاید اپلم بجونبه و اینقدر کند و ضعیف عمل نکنه :The-Incredible-Hulk:

    درود بی پایان خداوند برسامسونگ و محصولاتش :Happy-Grin:

  13. به نظر من که سامسونگ بازم یه گوشی عالی معرفی میکنه