ویندوز ۱۰ از رزولوشن 8K پشتیبانی خواهد کرد

با اینکه هنوز آرزوی داشتن یک گجت با نمایشگری با رزولوشن 4K آرزوی بسیاری از افراد می باشد ، اما هفته گذشته کمپانی مایکروسافت در خلال برنامه خود در شنزن چین اعلام کرد ویندوز ۱۰از رزولوشن ۸k پشتیبانی کرده و این کیفیت در نمایشگر های بالاتر از ۲۷ اینچ در دسترس خواهد بود.

همانطور که در بالا اشاره کردیم ، هنوز رزولوشن ۴K خیلی فراگیر نشده و محتوای کمی برای آن در دسترس است با این حال در نمایشگاه CES 2015، برخی از تولیدکنندگان برتر نمایشگر دنیا تلویزیون‌هایی با رزولوشن ۸K را معرفی کردند که بدون شک پشتیبانی از این استاندارد با توجه به وضعیت پشتیبانی از ۴K چندین سال زمان می‌خواهد با این حال کمپانی NHK ژاپن تنها کمپانی‌ای است که اعلام کرده از رزولوشن ۸K پشتیبانی خواهد کرد و قرار است کانال آنها مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو را با رزولوشن ۴۳۲۰×۷۶۸۰ پیکسل به تصویر بکشد.

8K-1

ولی با این وجود به نظر می‌رسد که دنیای گیم به لطف دو کمپانی انویدیا و ای‌ام‌دی که تنظیمات SLI و CrossFire خود را برای اجرای بازی‌های با گرافیک بالا آماده می‌کنند و با توجه به عرضه دایرکت‌ایکس ۱۲ در سال ۲۰۱۵، خیلی سریعتر با رزولوشن ۸K سازگار شود. Star Citizen یکی از مهمترین عناوینی است که با هدف پشتیبانی رسمی از ۸K عرضه می‌شود و نباید صنایع پیشرفته و علائم دیجیتال را فراموش کنیم که در آینده نزدیک از رزولوشن‌های بالاتر بهره می‌برند.

منبع : pcworld

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام
    امیر حسین نه اپدیت نمیشه ولی به احتمال خیلی کم اپدیت براش بیاد
    امیر حسین عزیز شما میتونید جای این الجی یکی از بهترین محصولات اپل رو بخری به نام ایپد ایر 2 چون محصولات اپل حداقل تا 3 سال براش اپدیت های جدید میاد و خیلی هم قوی هست

  2. سلام
    میخواستم تبلت بخرم
    نظرم روی lg g pad 8.3 است فقط نمیدونم به اندروید 5 اپدیت میشه یا نه
    شما اخباری در مورد اپدیت این تبلت دارین؟