افزایش درآمد های شرکت سازنده بازی کلش آف کلنز

نیاز به هیچ توضیحی نیست که بازی کلش اف کلنز این روز ها به یکی از محبوب ترین و همه گیر ترین بازی های جهان مبدل شده است و این داستان در میان کاربران کشور ما هم جاری است.حالا شرکت فنلاندی سازنده این بازی ، سوپر سل اعلام کرده که فروش و سود این شرکت در سال 2014 نسبت به سال گذشته به ترتیب سه و دو برابر شده است.

سوپرسل که بخش عمده آن را  سافت‌بنک (SoftBank) ژاپن در اختیار دارد، اعلام کرده که سود عملیاتی‌اش در سال 2014 به 515 میلیون یورو (معادل 564 میلیون دلار) رسیده که رشدی قابل‌توجه نسبت به 243 میلیون یورو سال 2013 است. مجموع درآمدهای آن هم از 519 میلیون یورو به 1.545 میلیارد یورو افزایش پیدا کرده است.

Clash-of-Clans-1

«ایلکا پانانن» (I. Paananen) مدیرعامل این شرکت در اطلاعیه ای دلیل این رشد درآمد را افزایش کاربران بازی‌های مشهور این شرکت اعلام کرده است. پانانن همچنین در مصاحبه با یکی از روزنامه‌های فنلاندی هدف اصلی این شرکت را تولید بازی‌هایی عنوان کرده که بتوان برای سال‌ها به بازی آن‌ها ادامه داد.

وی اظهار داشته تصمیم برای تولید یک بازی جدید و موفق بسیار دشوار است و این شرکت تنها در سال گذشته چهار بازی جدید را پس از تست‌های اولیه کنار گذاشت. سوپرسل تنها در بازی کلش آو کلنز متوقف نشده و بازی‌های مشهوری چون «هی دی» (Hay Day) و «بوم بیچ» (Boom Beach) را به دنیا معرفی کرده است.

شرکت سوپرسل در سال 2010 تأسیس شد و اولین بازی خود را در سال 2011 به بازار معرفی کرد. سپس در سال 2013 شرکت ارتباطاتی سافت‌بنک ژاپن 51 درصد آن را به ارزش 1.5 میلیارد دلار خریداری کرد.موفق‌ترین بازی این شرکت یعنی کلش آو کلنز در سال 2012 معرفی شد و به سرعت صدر جداول دانلود فروشگاه‌های آنلاین را در اختیار گرفت. بازی‌های سوپرسل رایگان هستند، اما درآمدهای آن از طریق سیستم فروش درون‌برنامه‌ای بدست می‌آید.

clash

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. با عرض سلام خسته نباشید لطفا 3500تا جم بدین خوب نامردیی ماهم یک انسان هستیم تنهال پنج هستم خوب یک کمکی کنید لطفا شما در حق حقوق مردم بازی میکنید این همه نت بخریم ولی شماهم کمک مردم کنید لطفا ……… وکاری کنید که دل مردم رو بدست بیاورید نه این که دلشونو بشکونید

  2. با عرض سلام خسته نباشید لطفا 3500تا جم بدین خوب نامردیی ماهم یک انسان هستیم تنهال پنج هستم خوب یک کمکی کنید لطفا شما در حق حقوق مردم بازی میکنید این همه نت بخریم ولی شماهم کمک مردم کنید لطفا ………

  3. مدیر محترم سایت : از شما خواهشمندم در صورت داشتن نسخه حک شده که جواب بدهد آن را به جی میل من بفرستید .

    Thanks a LOT اگه این کارو بکنید دوعاتوووووووووووووووووووووووووون کنم !!!!! :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  4. سلام
    عرفان عزیز سایت ….. مطاب رو میاد کپی میکنه میزاره رو سایت خودش اگه تونستی برو به پشتیبانی بگو مطالب رو با ذکر منبع کپی کنه که شما که زحمت میکشی زحمتت هدر نشه