عکس هایی از گوشی بی حاشیه Oppo به بیرون درز کرد

طبق تصاویر و اطلاعات جدید ، کمپانی چینی Oppo در حال کار بر روی یک اسمارت فون با صفحه نمایشی بدون حاشیه است.نمایشگر 5.5 اینچی و بی حاشیه این گوشی از فناوری Aquos Crystal شرکت شارپ‌ بهره می برد.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

از تصاویر پیداست که، حاشیه‌های صفحه نمایش به زیبایی حذف شده‌اند و به زیبایی گوشی افزوده‌اند. البته در تصویر سمت چپ شماره‌ها در لبه تصویر از حالت نمایش طبیعی خود خارج شده‌اند که می‌تواند یکی از مشکلات این نوع صفحه‌نمایش باشد.

oppo 1

البته این ممکن است به دلیل فوکوس بد و یا کیفیت پایین عکس اتفاق افتاده باشد و نمی توان به واسطه یک عکس در مورد این فناوری قضاوت کرد اما چیزی که مطمئنا اهمیت دارد این است که این نوع صفحه نمایش در گوشه‎‌های خود افت کیفیت نداشته باشد.

سه تا شش ماه دیگر پَتِنت ثبت شده برای صفحه‌نمایش بدون حاشیه عملیاتی می‌شود و امیدواریم این فناوری از لحاظ قیمت مقرون به صرفه باشد تا در آینده شاهد به کارگیری این نوع صفحه‌نمایش‌ باشیم.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. گوشی هاش اصن بدرد نمیخوره اصن تو بازار ایران نیستش

  2. اینم یک نوع طراحیه و البته قابل احترام!ولی به نظر من که به زیبایی گوشی اضافه نکرده و حتی راحتی استفاده از گوشی رو کم کرده! به نظرم همون حداکثر استفاده درست از فضای اطراف صفحه نمایش در گوشی الـــجی جــی 2 زیباتر هست و به نوعی اون حاشیه کم در اطراف صفحه نباید حذف بشه مگر اینکه برنامه ریزی بشه برای استفاده کاربردی از اون فضا مثل گوشی سامسونگ نوت ایج

  3. اون عکس که داخلش عددِ ساعت رفته کنار بخاطر اینه که صفحه رو کشیده کنار. یه مقایسه کوچیک بین اجزای صفحه توی دوتا عکس بکنید :Wink: