شاخ به شاخ! گلکسی S6 در برابر آیفون ۶ (قسمت اول:مقایسه ی مشخصات)

پس از ورود دردانه ی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۶ در نمایشگاه ۲۰۱۵ MWC بارسلون، سیلی از مقایسه ها با پرچم داران برندهای دیگر انجام شده است. اما شاید جنجالی ترین آن ها، مقایسه ی اس ۶ با تازه وارد اپل، یعنی آیفون ۶ است، چرا که این دو کمپانی رقابت تنگاتنگ و دیرینه ای با هم داشته اند و البته که بحث طرفداران آنها نیز همیشه پر از تنش و برخورد بوده است. بهتر است بگوییم اپل و سامسونگ همیشه شاخ به شاخ بوده اند!

احتمالا شما هم مثل من از خواندن مقایسه های طولانی و خسته کننده ی چند صفحه ای، لذت نمی برید، بنابراین برای مقایسه ای راحت تر،در قسمت اول شاخ به شاخ، جدول مشخصات این دو گوشی را به طور کامل برایتان فارسی کرده و با بهترین کیفیت تصویر، کنار هم قرار دادم.

در قسمت دوم، بنچمارک های مقایسه ی این دو گوشی را و باز هم به صورت فارسی شده و نموداری بررسی خواهیم کرد، پس با گجت نیوز همراه باشید…

تصویر دارای بالاترین کیفیت است، برای دیدن آن در اندازه ی واقعی، روی آن کلیک کنید

com

 شما اپلی هستید یا سامسونگی ؟؟ البته دلایل طرفداری خود را به صورت منطقی بیان کنید

منبع: iphonehacks

درباره این نویسنده

ناهید سادات ریاحی ، زاده ی اردیبهشت ۶۹ و دانشجوی دکترای شیمی کوانتوم محاسباتی در دانشگاه شهید بهشتی است. او علاقمند به دنیای کوانتوم، تکنولوژی، فوتبال و موسیقی (رپ/راک) بوده و علاوه بر سردبیری دیپ لوک، به طراحی وب و نویسندگی در گجت نیوز، بیگ تم و ماهنامه جیبی GSM مشغول است. ( لینکدایناینستاگرام )