تصویری از طراحی اولیه گوشی هواوی پی 8 لو رفت

شرکت چینی هواوی در تاریخ 15 آورین میزبان مراسمی برای معرفی پرچم دار 2015 خود خواهد بود.محصولی که علیرغم انتشار اطلاعات فنی بسیار ، هنوز تصویر واضحی از طراحی آن در دسترس نیست و تنها تصاویر نسبتا واضح منتشر شده از این گوشی ، شباهت قسمت های کناری آن را با آیفون 6 اپل نشان می دهد.اما امروز تصویر شماتیک مربوط به طراحی اولیه این گوشی توسط افشاگر تازه وارد دنیای فناوری یعنی Onleaks منتشر شده که حکایت از وجود اسکنر اثر انگشت در هوآوی پی8 دارد.

اسند پی۶، پدر بزرگ این گوشی، با ضخامت ۶.۲ میلیمتری یکی از نازک ترین گوشی های زمان خود شناخته می شد. نسل بعدی آن یعنی اسند پی۷، ضخامتش بیشتر شد و اینبار با یک گوشی با ضخامت ۶.۵ میلیمتر روبرو بودیم.اندازه پی8 طبق این تصویر 144.9×71.9×6.6 میلی‌متر است که اندکی بزرگ‌تر، پهن‌تر و کمی درشت‌هیکل‌تر از پرچمدار کنونی هوآوی با اندازه ای 139.8×68.8×6.5 میلی‌متر است. در گذشته گفته می‌شد که پرچمدار بعدی هوآوی دارای ضخامتی کمتر از نسل قبل است، اما این طراحی اطلاعات دیگری می‌دهد.

Leaked-Huawei-P8-schematic

همچنین صفحه نمایش دستگاه نیز بزرگتر شده و پی۸ صفحه نمایش ۵.۲ اینچی دارد که نسبت به نسل قبلی ۰.۲ بزرگتر است. باتری دستگاه نیز طبق شایعات ۲۶۰۰ میلی آمپری خواهدبود که افزایش ظرفیت ۱۰۰ میلی آمپری نسبت به پی۷ دارد.

در بخش پشتی دستگاه دوربین ۱۳ مگاپیکسلی همراه با فلش LED دوگانه مشاهده می شود. پایین دوربین دستگاه نیز یک بخش مستطیلی دیده می شود که احتمالا مربوط به اسکنر اثر انگشت این گوشی است. هوآوی ابتدا در «اسند میت 7» دست به تعبیه اسکنر اثر انگشت زد که مورد رضایت منتقدین قرار گرفت، بنابراین وجود آن در پرچمدار بعدی هوآوی با توجه به روی آوردن اغلب شرکت‌ها به سمت تأیید هویت‌های بیومتریکی، عجیب نیست.

پایین قسمت پشتی گوشی نیز دیگر بلندگو ها قرار ندارد و تنها لوگوی هوآوی قرار گرفته است.بلندگوهای گوشی به قسمت پایینی نقل مکان کرده اند. همانطوری که در تصاویر می بینید بنظر می رسد این گوشی بلندگوهای دوگانه دارد اما احتمال اینکه یکی از این بخش ها برای میکروفون دستگاه باشد نیز وجود دارد.

از آنجایی که مدیرعامل هوآوی معتقد است صفحه نمایش QHD تنها مصرف باتری را بیشتر می کند، این بار نیز رزولوشن صفحه نمایش 1080P خواهد بود. چیپست پردازنده این گوشی نیز Kirin 930 است و ۳ گیگابایت رم نیز در این گوشی وجود خواهد داشت.

All-alleged-Huawei-P8

تصویری منتسب به هواوی پی 8

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. مطمین باشید که باطری فوق العاده ضعیفی خواهد داشت هواوی هنوز نتوانسته با صفحه نمایش ips ارتباط برقرار کنه میخواد QHD استفاده کنه صد در صد مشکل خواهد داشت بعد هم چبپ ست های ضعیف kirin فک نکنم فروش خوبی کنه چون همچین بلایی هم سر پرچمدار قبلیش افتاد باید از چیپ ست های کوالکام استفاده کنه

  2. به نظر گوشیه خوبی میاد