انتشار تصویر و مشخصات سخت افزاری گوشی میان رده جدید شیائومی

شیائومی ( Xiaomi ) یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تلفن همراه در چین می باشد.از جمله گوشی های قدرتمند این شرکت می توان به پرچم دار فعلی آن یعنی اسمارت فون Xiaomi Mi4 اشاره کرد.اما این کمپانی چینی محصولات پایین رده و ارزان قیمت مناسبی را هم در بازار دارد و اکنون مشخصات آخرین عضو از خانواده گوشی های ارزان قیمت این شرکت منتشرد شده است.

یکی از مدیران چاینا موبایل که به عنوان بزرگ‌ترین اپراتور مخابراتی دنیا شناخته می‌شود، دیروز در اکانت Weibo خود تصویر و مشخصات سخت افزاری گوشی پایین‌رده‌ی جدید شیائومی را منتشر کرده است.

xiaomi-1

بر اساس گفته‌های مدیر چاینا موبایل، گوشی آینده‌ی شیائومی دارای صفحه نمایشی 4.7 اینچی با رزولوشن 1280×720 پیکسل، پردازنده LCI LC1860C چهارهسته ای شرکت Lead Core چین (مبتنی بر معماری ARM)، یک گیگابایت رم، هشت گیگابایت حافظه داخلی، دوربین عقب 13 مگاپیکسلی (!)، دوربین جلوی 2 مگاپیکسل، اندروید 4.4.4، میکرو اس‌دی و پشتیبانی از ارتباطات 4G LTE Cat.4 با حداکثر سرعت 150Mbps است.

اما برای اطلاع از قیمت این گوشی باید به گفته‌های «لی جون»، مدیرعامل شیائومی مراجعه کنیم. وی مدتی قبل گفته بود که شیائومی فعلا برنامه ای برای انتشار یک گوشی 64 دلاری ندارد؛ بنابراین حداقل میتوان انتظار یک گوشی زیر 100 دلار را داشت.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام.
    يه پرسش خارج از گود
    من با ايفونم از طريق نرم افزار zapya از 4s اهنگ گرفتم چون اهنگا زياد بود .50 تا 50 تا فرستادم.وقتي مي خوام باز كنم مينويسه open failed………..خواهشا كمك كنين…….

    • سلام علیرضا
      چند مورد به شما میگم که بررسی کنید ایشالاه درست میشه
      1-شاید اون اهنگی که دریافت کردید فرمت mp3 نیست و فرمتی هست که دستگاه شما نمیتواند انرا اجرا کند
      2-امکان دارد اهنگ را کامل دریافت نکردید و به دلیل ناقص بودن این ارور را به شما نمایش میدهد
      3-اگر مدل ایفون شما از apple iphone 4 پایین تر است این مشکل طبیعی است
      4-شما لطفا نرم افزار ttpod player را اپل استور دانلود کنید و با این نرم افزار اهنگ هارو باز کنید که صد در صد مشکل شما حل خواهد شد.