نسخه جديد بازي جذاب و دوست داشتني Angry Birds در راه است

new Angry Birds

به نظر می‌رسد هیچ پایانی بر خشم پرندگان Rovio وجود نخواهد داشت. Rovio، شرکت سازنده سری Angry Birds به تازگی در اکانت توئیتر خود تیزر جدیدی از نسخه بعدی پرندگان خشمگین را ارائه نموده و از کاربران درخواست کرده که منتظر ماجراجویی جدید با این پرندگان دوست‌داشتنی باشند.

 Rovio در توئیت خود به متن "ماجراجویی بزرگ با پرندگان جدید به زودی از راه خواهد رسید" بسنده کرده است. این نسخه، جدیدترین اعلام حضور سری پرندگان خشمگین پس از نسخه‌ی Angry Birds Go است که در ماه دسامبر ارائه شده بود. اگرچه این تیزر تبلیغاتی اطلاعات چندانی ارایه می‌کند، اما با توجه به این مساله که هیچ‌یک از سایه پرندگان، به نظر آشنا نمی‌رسد می‌توان تصور نمود که با نقش‌ها و ویژگی‌های جدیدی طی این نسخه مواجه خواهیم بود.

بازی پرندگان خشمگین یکی از موفق‌ترین بازی‌های ویدئویی برای دستگاه‌های موبایل بوده است که با قواعد منطقی خود و بهره‌گیری از امکانات لمسی دستگاه‌های هوشمند طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد. از این مجموعه تا کنون حدود 9 نسخه ارائه شده است که هر کدام با خلاقیت‌های خاص خود و شرایط ویژه که بر روی شیوه تعامل کاربر با بازی تاثیر داشته تا حدود زیادی از تکراری جلوه کردن آن جلوگیری نموده است.

منبع : talkandroid

 

Rovio teases a “big adventure” with new Angry Birds game

There can never be enough of the Angry Birds franchise. Never. And that is why Rovio has tweeted the teaser image above. In the tweet, Rovio says “Big adventure with new birds coming soon! #NewAngryBirds.” This would be Rovio’s latest entrant since Angry Birds Go launched in December. While the teaser doesn’t show much, we can assume that new birds will be utilized as none of the shadowed birds look familiar. For now, there is no further information available.

Big adventure with new birds coming soon! #NewAngryBirds pic.twitter.com/DWdZ7fBrXq
— Angry Birds (@AngryBirds) February 12, 2014

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*