در پیش نمایش جدید ویندوز 10 هم خبری از اسپارتان نیست !

همانطور که میدانید مرورگر اینترنت اکسپلورر مایکروسافت به آخر خط رسیده و قرار است مرورگری جدید با نام رمز پروژه اسپارتان جایگزین آن گردد.امروز مایکروسافت نسخه جدید پیش نمایش ویندوز 10 را منتشر نموده است.پیش از این تصور می شد که نسخه آزمایشی بعدی ویندوز 10 با مرورگر اسپارتان همراه باشد اما ظاهرا هنوز زمان آن نرسیده و مایکروسافت پیش نمایش جدید ویندوز 10 را بدون اسپارتان و قابلیت‌هایی کوچک اما جدید منتشر نموده است.

screen_shot_2015-03-18_at_5.44.51_pm

پیش نمایش جدید دارای بهینه سازی های کوچک و تغییرات رابط کاربری است. «استارت منو» (Start Menu) حالا صاحب افکت‌های شفافیت شده و بهینه سازی هایی هم برای نمایش اپلیکیشن ها و توانایی کشیدن و رها کردن جهت اعمال نظم و ترتیب آنها ایجاد شده است.

windows10cortana1_1020.0

کرتانا نیز که در نسخه‌ی قبلی تنها برای آمریکا ارائه شده بود، حالا سرویس دهی اش در چین، انگلستان، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا را نیز آغاز کرده است. سیستم اتصال وای‌فای ویندوز 10 نیز بهبود یافته و حالا در یافتن شبکه بهتر عمل خواهد کرد. اپلیکیشن تصاویر بهبودهایی شامل کاشی‌های زنده برای تصاویر OneDrive، پشتیبانی از تصاویر RAW و کلید میان‌بر جهت گشت و گذار در میان تصاویر را دریافت کرده است.

input-panel.0

پشتیبانی از استایلوس حالا بهبود بیشتری یافته است. صفحه‌ی نوشتن متن حالا برای متن‌های کوتاه‌تر تنظیم شده و گزینه‌های ویرایش نیز به شکل بهتری در دسترس قرار گرفته است. مایکروسافت پس از انتشار این آپدیت اعلام کرده که تست کنندگان ویندوز 10 از این پس تا زمان عرضه‌ی نهایی این ویندوز “هر ماه حداقل یک بیلد جدید” و حداکثر چند بیلد را دریافت خواهند کرد.

منبع : theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*