ابعاد صفحه نمایش و مشخصات فنی احتمالی گوشی ال جی G4 فاش شد

این روزها اکانت توییتر @OnLeaks پشت سر هم اطلاعات پرچم دار بعدی ال جی یا همان گوشی موبایل LG G4 را لو می دهد.پس از انتشار تصاویر رندر شده منتسب به ال جی جی 4 ، حالا این لو دهنده اطلاعاتی از ابعاد صفحه نمایش و مشخصات فنی آن را فاش نموده است.

بر اساس این اطلاعات جدید ، ال جی G4 دارای صفحه نمایشی 5.6 اینچی است. این یعنی G4 یک دهم اینچ بزرگتر از G3 خواهد بود. انتظار می‌رود رزولوشن صفحه نیز مانند نسل قبلی همان ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بماند. به احتمال زیاد این دستگاه تا ماه می معرفی نخواهد شد زیرا LG نسل کنونی پرچمدار گوشی های هوشمندش یعنی  G3 را نیز  در روز ۲۷ ماه می سال گذشته رونمایی کرده بود.

lg-g4

این گوشی که پیش بینی می شود در ماه آوریل معرفی شود، از پردازنده Snapdragon 810 استفاده می کند. در کنار این پردازنده ۶۴ بیتی و ۸ هسته ای، ۳ گیگابایت حافظه رم نیز وجود دارد.دوربین اصلی دستگاه هم همانطوری که لو رفته بود ۱۶ مگاپیکسلی است. علاوه بر اینها به احتمال زیاد جی۴ اولین گوشی ال جی خواهد بود که به سنسور تشخیص اثر انگشت مجهز می شود.رندر های منتشر شده از ال جی 4 هم ، حکایت از یک انحنای ظریف در صفحه نمایش این گوشی دارد.

البته اخبار دیگری نیز وجود دارد مبنی بر اینکه LG در کنار این پرچمدار خود، دستگاه دیگری را با نام G4 نوت نیز معرفی نماید. اگر این مطلب صحت داشته باشد، باید در نیمه دوم سال میلادی جاری منتظر معرفی آن باشیم. گویا LG قصد دارد رقیب جدیدی را برای گلکسی نوت سامسونگ وارد بازار نماید زیرا این تبلت مجهز به یک قلم استایلوس به نام LG G Pen  نیز خواهد بود.ال جی در نظر دارد تا بتواند ۱۰ میلیون جی۴ در سال جاری میلادی بفروشد. نسل قبلی یعنی جی۳، تنها در حدود ۶ الی ۷ میلیون دستگاه فروخت.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*