هیجان جام‌جهانی 2014 برزيل را با بازي FIFA World Cup 2014 تجربه کنيد

ea sports 2014 fifa world cup brazil

با فرارسیدن سال 2014 میلادی، شاهد برگزاری جام جهانی فوتبال در کشور برزیل خواهیم بود. درصورتی که شما نیز یکی از علاقه‌مندان به بازی فوتبال و رویداد بزرگی همچون جا‌م‌جهانی باشید، می‌توانید هیجان این بازی‌ها را با محصول جدید کمپانی بازی‌سازی الکترونیک‌‌آرتز، یعنی 2014 FIFA World Cup Brazil تجربه کنید.

نکته‌ی قابل توجه در مورد کنسول‌هایی است که این بازی برای آن‌ها ارائه شده است. EA این بازی را برای کنسول پلی‌استیشن 3 سونی و همچنین ایکس‌باکس 360 مایکروسافت ارائه خواهد داد، اما خبری از نسخه‌های مخصوص برای نسل جدید هیچ‌یک از این کنسول‌ها نیست.

مت‌پرایر، مدیرارشد تولید بازی‌های رایانه‌ای EA‌ در این مورد چنین اظهار نظر کرده است:

    زمانی که ما این تصمیم را اتخاذ کردیم، فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفتیم. مهم‌‌ترین فاکتور، ساخت یک بازی فوق‌العاده بود تا طیف وسیعی از علاقمندان قادر به انجام آن باشند. تنها راه موجود برای دسترس قرار دادن این بازی برای مخاطبان بیشتر، عرضه‌ی آن برای کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 بود. ما از تیم خود خواستیم تا در صورت امکان، بهترین کیفیت را در ساخت بازی برای این کنسول‌ها به کار گیرند.

این خبر مطمئنا بسیاری از طرفداران بازی‌های ورزشی، من‌جمله طرفداران فوتبال را که برای انجام بازی جام‌جهانی روی کنسول بازی جدید خود لحظه‌شماری می‌کردند، ناامید کرده است. یکی از کارکنان حاضر در EA در مورد بازی جدید این کمپانی چنین اظهار نظر کرده است:

    هرچند کاربران نسل جدید کنسول‌های بازی قادر نیستند تا بازی مخصوص به جام‌جهانی را بازی کنند، اما ما برای این کاربران بازی فیفا 14 را در نظر گرفته‌ایم که دربردارنده‌های ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای است.

این بازی در اردیبهشت ماه سال آتی شمسی، با قیمتی برابر با 60 دلار برای کنسول‌های ایکس‌باکس 360 و همچنین پلی‌استیشن 3 به فروش خواهد رسید.

منبع : engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*