بهترین خودروهای نمایشگاه ژنو 2015

بزرگ‌ترین نمایشگاه اروپایی خودرو از پنجم تا پانزدهم ماه مارس سال ۲۰۱۵ پذیرای علاقمندان به صنعت خودرو است.نمایشگاه خودرو ژنو 2015 هم ، چون سال های گذشته پر بود از خدوروهای جدید که آخرین فناوری های روز صنعت خودروسازی در آنها استفاده شده بود.در این پست ، 10 مورد از بهترین خودورهای معرفی شده در نمایشگاه اتومبیل ژنو 2015 را به شما معرفی خواهیم کرد.با گجت نیوز همراه باشید.

Aston Martin DBX

aston-martin-dbx-6-970x646-c

آیا فکر می‌کردید شرکت Aston هرگز یک کراس‌اور یا یک اتومبیل الکترونیکی تولید نخواهد کرد؟ پس باید بدانید این شرکت هر دو ویژگی را در یک مدل ساخته است. با اتومبیل DBX آشنا شوید. این اتومبیل سری جدیدی از اتومبیل‌های Aston را نشان می‌دهد؛ اتومبیل‌هایی که خریداران متفاوتی را جذب می‌کنند. هر چرخ این اتومبیل دارای یک موتور الکتریکی مختص خود است، در نتیجه نیازی به چرخ‌بندی وجود ندارد. به همین دلیل فضای زیادی در این پلت‌فرم برای سرنشینان اتومبیل به وجود آمده است. البته باید بگوییم این سرنشینان بسیار خوش‌شانس هستند؛ زیرا داخل کابین DBX بسیار مدهوش‌کننده است.

Aston Martin Vulcan

aston-martin-vulcan-1-2-970x646-c

اتومبیل Vulcan ۸۰۰ اسب بخاری، اصلاً شبیه اتومبیل‌های Aston‌ نیست. تنها ۲۴ دستگاه از این اتومبیل ساخته خواهد شد که تنها کمی در بخش‌ آینه با اتومبیل نمونه‌ای که در نمایشگاه حضور داشت، تفاوت خواهند داشت. متأسفانه این اتومبیل را هرگز در خیابان‌ها مشاهده نخواهید کرد؛ زیرا Vulcan که یک موتور V12‌دارد، مختص مسابقه است.

Audi R8 مدل ۲۰۱۷

audi-r8-7-2-970x646-c

اولین نسل آئودی R8 به خوبی به مدت ۸ سال کار کرد. حالا نوبت یک مدل جدید است و آئودی R8 مدل ۲۰۱۷ بسیار امیدوارکننده به نظر می‌رسد. آنچه در اتومبیل جدید حذف شده، موتور V8 و دنده دستی است. شرکت آئودی به جای آن‌ها، دو نمونه از موتور V10 با توان ۵۴۰ و ۶۱۰ اسب بخار و یک گیربکس ۷ دنده دو کلاجه به کار گرفته است. این اتومبیل دارای دیفرانسیل چهار چرخ است. اگرچه این اتومبیل بر اساس اتومبیل Huracan شرکت لامبورگینی طراحی شده؛ اما سیستم تعلیق و عاج چرخ مختص خود را دارد. اگر به دنبال یک اتومبیل متفاوت از R8 هستید، یک نمونه کاملاً الکترونیکی E-Tron نیز وجود دارد.

Bentley EXP 10 Speed 6

bentley-exp-10-speed-6-4-2-970x646-c

دقیقاً زمانی که فکر می‌کردیم طراحی اتومبیل‌های Bentley از این بهتر نمی‌شود، این شرکت با ترکیب جذابیت دنیای قدیم و فناوری‌های پیشرفته روز، اتومبیل جدیدی را ارائه کرد. اتومبیل Speed 6 با استیلی که به صورت سه‌بعدی پرینت شده و فلز مس که کوبیده شده، بخش‌هایی با پوشش چوبی، نرم‌ترین چرمی که تاکنون دیده‌ایم و یک صفحه لمسی ۱۲ اینچی، یک اتومبیل نمونه در دسته اتومبیل‌های لوکس است. اگرچه نمی‌دانیم زیر کاپوت سبز رنگ آن چه چیزی قرار دارد؛ اما اهمیتی ندارد، ما عاشق این اتومبیل کانسپت شده‌ایم.

Honda Civic Type R

honda-civic-type-r-9-2-970x646-c

منطقی‌ترین Civic شرکت هوندا یعنی Type R بالاخره در اروپا معرفی شد. توان این اتومبیل ۳۰۵ اسب بخار بوده و دیفرانسیل جلو است. این اتومبیل در آمریکا ارائه نخواهد شد.

Koenigsegg Regera

Koenigsegg Regera

زمانی که اولین اتومبیل‌های هیبریدی پلاگین معرفی شدند، بسیاری از افراد آن‌ها را نپسندیدند؛ زیرا این اتومبیل‌ها ترکیبی از بدترین بخش‌های موتورهای بنزینی و الکتریکی بودند. حالا کشور سوئد یک اتومبیل فوق‌سریع با این فناوری ارائه کرده که بسیار جذاب است. این اتومبیل، ۱۵۰۰ اسب بخار توان و یک پریز برق برای الکترون‌ها دارد. به نظر می‌رسد این اتومبیل بهتر از همه مدل‌ها است. نه تنها گشتاور این اتومبیل بیشتر از صفحات زمینی است، بلکه یک صفحه infotainment ۹ اینچی به همراه CarPlay شرکت اپل، وای‌فای، صندلی‌های فوم با قدرت قابل تنظیم و درهایی که از راه دور باز می‌شوند، دارد.

Lamborghini Aventador LP 750-4 Superveloce

lamborghini-aventador-lp-750-4-superveloce-23

کلمه Superveloce، معادل ایتالیایی Super Fast به معنای فوق‌العاده سریع است. این اتومبیل در عرض ۲٫۷ ثانیه از سرعت ۰ به سرعت ۶۰ مایل بر ساعت می‌رسد. موتور این اتومبیل، ۷۵۰ اسب بخار توان دارد و نیرویی که به زمین وارد می‌کند، ۱۷۰ درصد بیشتر از Aventador استاندارد است.

2015 Morgan Aero 8

2015-morgan-aero-8--2015-geneva-motor-show-live-photos_100503375_m

شرکت Morgan یک شرکت خودروسازی قدیمی است. بخش عقب اتومبیل Aero 8 جدید تغییر یافته و یک فریم آلومینیومی دارد. تنها سؤالی که پیش می‌آید این است که چرا این شرکت که به دنبال ساخت اتومبیل به سبک قدیمی است، از تغییرات مدرنی مانند شاسی فلزی در این اتومبیل استفاده کرده است؟ بهتر بود این شرکت به همان سبک قدیمی یعنی فریم‌های چوبی، موتور V8 و آفتاب‌سوخته شدن در باران شدید اکتفا می‌کرد.

Porsche Cayman GT4

porsche-cayman-gt4-3-2-970x646-c

این اتومبیل احتمالاً آخرین مدل از نوع خود محسوب می‌شود. Cayman GT4 دارای یک باله بزرگ، دنده دستی، ۳۸۵ اسب بخار، یک موتور ۳٫۸ لیتری Flat Six و دو صندلی است. این اتومبیل در عرض ۴٫۱ ثانیه از سرعت ۰ به سرعت ۶۲ مایل بر ساعت می‌رسد. حداکثر سرعت آن ۱۸۳ مایل بر ساعت است.

Scuderia Cameron Glickenhaus SCG003

gluckenhaus-scg-003-2-2-970x646-c

SCG003 توسط فردی ساخته شده که قصد داشته اتومبیلی بهتر از فراری بسازد. James Glickenhaus سرمایه زیادی را صرف این اتومبیل کرده است. SCG003 دارای یک موتور V6 ۳٫۵ لیتری است که حدود ۶۰۰ اسب بخار توان دارد. بدنه این اتومبیل از فیبر کربنی ساخته شده و کمتر از ۲۶۴۵ پوند وزن دارد. قیمت این اتومبیل ۲٫۵۳ میلیون دلار تعیین شده است.

منبع : digitaltrends

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. مرسی
    به نظر من پورشه و هوندا از نظر ظاهری قشنگتره بقیه بود.