سیستم عامل اوبونتو برای اندروید !

 

 

اوبونتو برای اندروید (Ubuntu for Android) تلفن اندرویدی شما را به یک سیستم عامل تمام عیار و همه کاره تبدیل می کند. یعنی در کنار قابلیت های همیشگی تلفن های اندرویدی، می توانید از قابلیت های سیستم عامل کامپیوترهای رومیزی نیز بهره مند شوید. این سیستم چطور کار می کند؟ وقتی تلفن یا تبلت را روشن می کنید سیستم عامل اندروید با تمام امکانات همیشگیش در دسترس شماست اما وقتی تلفن را برروی داک مخصوص آن قرار می دهید به جای اندروید، ابونتو در خدمت شماست.
امروز ابونتو با اطلاعیه بسیار جذابش همه را شگفت زده کرد. ابونتو که یکی از محبوب ترین نسخه های توسعه یافته لینوکس است، سیستم فوق العاده جذابی را معرفی کرده که تلفن شما را به کامپیوتر رومیزی تبدیل می کند.
وقتی تلفن را برروی داک قرار می دهید به جای نمایش سیستم عامل اندروید برروی صفحه نمایش بزرگ مانیتور، اوبونتو در اختیار شما قرار می گیرد. سپس کاربر می تواند به امکانات کامل و یک سیستم عامل رومیزی دسترسی داشته باشد و از آنجایی که هسته اصلی سیستم عامل های اندروید و اوبونتو، لینوکس است از نرم افزار های یکدیگر نیز پشتیبانی خواهند کرد. زمانی که تلفن را از داک جدا می کنید مجددا اندروید در دسترس قرار می گیرد.
این طرح به نظر شگفت انگیز می رسد. از آنجایی که تلفن های هوشمند امروزی و آنهایی که در آینده وارد بازار خواهند شد، قدرت بسیار بالایی دارند، به خوبی از پس اجرای سیستم عامل دوست داشتنی ابونتو نیز بر می آید.
"ابونتو برای اندروید" ممکن است رویای همیشگی تبدیل تلفن هوشمند به کامپیوتری رومیزی را به حقیقت تبدیل کند.
برای مشاهده نحوه کارکرد آن می بایست تا نمایشگاه MWC 2012 صبر کرد. اوبونتو وعده داده تا در نمایشگاه هفته آینده دنیا را متعجب کند.
منبع Gizmodo

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*