سامسونگ : گلکسی اس 6 پرفروش ترین گوشی خانواده گلکسی خواهد شد

همانطور که در خبر ها هم داشته ایم ، کمپانی سامسونگ فروش Galaxy S6 و S6 Edge را از تاریخ ۱۰ آپریل برابر با ۲۱ فروردین در بازار جهانی آغاز خواهد کرد.ظاهرا مدیران سامسونگ انتظار دارند که گلکسی اس 6 پرفروش ترین گوشی خانواده گلکسی شده و این عنوان را که قبل از این در اختیار گلکسی اس 4 بود را از آن خود کنید.

«اندی تو»، از مدیران ارشد سامسونگ در تایوان به وبسایت DigiTimes گفته است:

“سامسونگ با توجه به انتقاداتی که از گلکسی اس5 شده بود، تغییرات فوق العاده ای را در طراحی و مواد به کار رفته در تولید اعمال کرده است. انتظار داریم که طراحی جدید درخواست بالاتری از سوی مصرف کنندگان نسبت به دیگر محصولات در خانواده گلکسی در پی داشته باشد.”

وی در ادامه افزوده که سامسونگ در ادامه سال بر روی دو پرچمدار خود یعنی گلکسی اس6 و گلکسی نوت 4 و گوشی‌های میان‌رده سری A و E تمرکز خواهد داشت.

Samsung Galaxy 6-7

گلکسی اس6 سامسونگ علاوه بر تغییرات چشمگیری که در حوزه طراحی نسبت به پرچمداران پیشین پذیرفته، دارای دوربینی فوق العاده، شارژ وایرلسی و سیستم پرداخت جدیدی است. این گوشی همچنین سرعت شارژ 1.5 برابری نسبت به نسل پیشین دارد و در بحث قطعات داخلی نیز بسیار درخشان ظاهر شده است. این گوشی یک مدل اج نیز در کنار خود دارد که دارای صفحه نمایشی با انحنای دوگانه است؛ صفحه نمایشی که در حال حاضر رقیبی در بازار ندارد.

Samsung Galaxy 6-45

فروش سامسونگ در سال گذشته با کاهش شدیدی مواجه شد که فروش ضعیف گلکسی اس5 نیز تأثیر بسزایی در این اتفاق داشت. بزرگ‌ترین انتقادی که از سامسونگ پس از ارائه گلکسی اس5 شد، استفاده از پلاستیک در تولید این گوشی و همچنین طراحی تکراری آن بود.

سامسونگ اگرچه به این انتقادات توجه داشته و در نسل جدید، در جای جای این گوشی فلز به کار رفته و البته با یک طراحی جدید نیز ظاهر شده است، اما سامسونگ ویژگی‌های قدیمی و مشهور این گوشی چون اسلات میکرو اس‌دی و باتری قابل تعویض را در گلکسی اس جدید حذف کرده است.

Samsung Galaxy 6-9

سخت بتوان در مورد فروش موفق این گوشی اظهارنظری قطعی داشت، اما گلکسی اس6 و مدل اج آن قطعا ویژگی‌هایی را داراست که پیشبینی می‌شود طرفداران دیگر برندها را نیز به سمت خود جلب کند!

منبع : sammobile

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*