قیمت گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج سامسونگ مشخص شد

یکی از عادت های کمپانی سامسونگ در زمان معرفی محصولات جدید ، عدم اشاره به قیمت آنها در کنفرانس معرفی است.این اتفاقی است که روز گذشته در مراسم رونمایی از گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج هم رخ داد و قیمتی برای این دو گوشی اعلام نگردید.اما امروز شعبه هلند سامسونگ قیمت این محصولات را مشخص کرده است.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

امروز شعبه هلند سامسونگ این گوشی‌ها را برای پیش فروش عرضه کرده است و قیمت ارائه شده احتمالا بتواند تخمین دقیق‌تری از قیمت نهایی این گوشی در کشور خودمان نیز ارائه کند. بر اساس اطلاعات وبسایت سامسونگ هلند، گلکسی اس6 با حافظه داخلی 32 گیگابایت با قیمت 699 یورو عرضه خواهد شد. ورژن 64 گیگابایتی قیمتی 799 یورو خواهد داشت و در ورژن 128 گیگابایتی نیز به 899 یورو افزایش پیدا می‌کند.

galaxy-s6

این قیمت‌ها طبیعتا برای مدل اج اندکی افزایش خواهد یافت. ورژن 32 گیگابایتی اج با قیمت 849 یورو، ورژن 64 گیگابایتی 949 یورو و 128 گیگابایتی نیز 1049 یورو عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود پرچمداران جدید سامسونگ در آمریکا نیز با همین قیمت‌ها عرضه شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. بچه هامن خریدمش گوشی عالی امکاناتشم فوله

  2. فوق العاده س. عاشـــــــــــــــقـشم. قیمتش وقتی ایران بیاد تا ۳ تومنه که خیلی خوبه

  3. به نظرمن فوق العاده زیباست وکسانیکه قادر به خرید آن نیستند میگویند زیبا نیست ولی حقیقتا این شاهکار سامسونگه و قیمتشم منطقیه که البته تا تابستانبه زیر ۳ تومن هم میرسه

  4. در صورت امکان خبرنامه رو برام فعال کنید چند وقتی هست که خود به خود لغو شده هرچغدر سعی کردم درست نشد
    hosseinmansuri92@gmail.com
    با تشکر

  5. سلام خسته نباشید
    مرسی ولی اصلا از s6 خوشم نیومد اصلا ارزش انتظار نداره!

    اگر میشه خبری از زمان انتشار HTC Desire 826 بذارید
    با تشکر

  6. یا ابرفرض !!!!!!!

    چه خبره ؟؟؟؟؟!!!!!!